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STA(I)RS Mass murder in World of Warcraft hack | Kit Guru Games October 8th, 2012 at 1:52 pm - Hundreds, perhaps thousands of players were murdered over the weekend in Azeroth, after hackers with level one characters strolled through World of Warcraft’s major cities, slaying players regardless of level, equipment or abilities. Described by the person Eurogamer spoke to about his involvement in the deaths, as a “kill hack,” it didn’t lead to any permanent damage to players or their accounts and within a few hours Blizzard closed the loophole and banned the accounts that perpetrated it. The images and video left behind by the killings though are quite chilling. Orgrimmar, one of the game world’s busiest hubs was decimated during the attack, leaving the place full of skeletons. NPCs and players alike were struck down by the man-made plague Those behind the hack also cleared a couple of difficult dungeons with level one characters in just a few minutes, but were unable to hit all of them before Blizzard cracked down and banned the accounts.

john locke » Blog Archive » visualizing sound in processing This was the final applet in motion. Using the minim library for processing, each waveform is generated in realtime as the two sounds play over eachother creating a pretty chaotic sound, but there are some instances of overlapping patterns where the mashup works pretty well. In the third version of the code, the boolean of the two waveforms is generated, producing a new way to visualize the waveforms. View the youtube video here, but I really need to figure out a way to add sound to the video, silence doesn’t do it justice. import processing.dxf.*; import ddf.minim.analysis.*; import ddf.minim.*; FFT fftLog1; FFT fftLog2; Waveform myRects; Minim minim; AudioPlayer groove1; AudioPlayer groove2; boolean record; PFont font; PFont fontoutline; void setup(){ size(1200,600,P3D); noStroke(); minim = new Minim(this); groove1 = minim.loadFile(“groove_iggy.mp3″); groove2 = minim.loadFile(“groove_wagner.mp3″); groove1.loop();//repeat each song groove2.loop(); class Waveform{ float x,y,z; for(int i =0; i

spaceengine - Home page Flashy Birds Art du jeu, jeu dans l’Art - de Babylone à l’occident médiéval” : Musée de Cluny, à Paris Les jeux de hasard et de stratégies sont une composante essentielle de la vie quotidienne des hommes dans l’Antiquité et au Moyen Âge. Ils furent très tôt associés à des thématiques universelles telles que la puissance, l’amour, l’art divinatoire et la notion de destin. À travers plus de 250 pièces présentées dans le frigidarium des thermes de Lutèce, l’exposition évoque toutes les facettes de l’histoire du jeu. A l'occasion de l'exposition, un échiquier géant, installé dans la cour d’honneur du musée de Cluny, permet aux visiteurs de s’initier aux échecs ! Cette exposition est organisée par le Musée de Cluny et par la Réunion des Musées Nationaux-Grand Palais.

さくらのブログ リクエストされたページは表示できません。 サーバのアクセス権限がありません。 [ TOPへ ] (C)Copyright SAKURA Internet Inc. リクエストされたページは表示できません。 [ TOPへ ] (C)Copyright SAKURA Internet Inc. Helix Nebula Dynamic Optical Illusions - GROW ILLUSION. Stare at the center of the below illusion for about a minute. The longer the better. Then look away and watch you world melt! Press F11 to see the illusion full screen for a stronger effect! (press F11 again to return to normal browser view afterwards) Try all 8 above for different effects. This optical illusion (now at version 3) has been featured on the new page along with 6 other brand new illusions exclusive to Skytopia. Conférence : Nouveaux joueurs, nouveaux jeux Depuis maintenant cinq bonnes années, le jeu vidéo change de visage petit à petit. Que ce soit du côté de la dématérialisation, des nouvelles manières de jouer mais également l’apparition de nouveaux profils de joueurs, l’industrie a très rarement subie de telles modifications. L’occasion de venir assister à des analyses sur les nouveaux joueurs et les nouveaux jeux vidéo du moment tout en découvrant les dernières nouveautés. Tables rondes de 10h à 13h Pour débattre et parler de ces nouvelles tendances, deux tables rondes ainsi qu’une présentation de Planète 01 l’Odyssée Numérique de Globert, seront au programme avec nos intervenants. Les nouvelles interfaces A partir de 14h Enfin, pour mieux cerner tous ces changements, plusieurs plates-formes utiles seront à disposition. Entrée libre et gratuite - Incription par email : contact@afjv.com Comment vous rendre à la cité des sciences - Plan - Adresse - Transports Vos commentaires

AfterEffects でモーショングラフィックを作る この記事は2010年より前に書かれたものです。諸々の事情で情報が正しくない可能性があります。自己責任でご覧ください。 前回の記事に続き、またまた難題にぶつかりました。 AfterEffects では Flash のような感覚でモーショングラフィックは作れないということです。モーショングラフィックの構成要素として挙げられるのが音楽との同期。 RAM プレビューはデータを一旦メモリに溜め込んでから再生する機能なので、データの密度によっては数秒間プレビューするだけでも数分の遅延があったり、メモリの上限に達し数秒しかプレビューできないなんてことになったりする。 そこで考えたのが、一旦全体的な枠組みを作り、その段階で音楽との期をとってしまうという方法。 どちらにしろ重いことには変わらないので、メモリを増設することに。 4年もブランクあるのに、やたらと理想が高くなってしまい、全く納得いくものが作れそうにないという悲しい現実。 執筆者紹介

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