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29-06-2010

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Peleng art. Peleng. Peleng's sketchbook. Www.francisvallejo.com. Eowyn & Nazgul -Open Studio. Mark Gmehling/ Portfolio - blog. Artists Wanted. Served. Google SketchUp Case Study: Massive Black. Infinity drawing concept art timelapse. Infinity drawing concept art timelapse 2.

Infinity drawing concept art timelapse 3. L'AR.Drone de Parrot : un jouet pour adultes ? Parrot a présenté hier soir son AR.Drone, un quadricoptère pilotable via l'iPhone ou l'iPod touch grâce à une connexion WiFi ad-hoc. Léger – 400 grammes en mode intérieur, 360 grammes en mode extérieur – et d'une taille d'environ 50 centimètres, l'AR.Drone intègre deux caméras : l'une frontale, VGA et grand angle, de 640 x 480 pixels, qui permet de voir ce qu'il se passe à l'avant de l'appareil, et l'autre verticale, QCIF, d'une résolution de 176 x 144 pixels, qui permet de visionner ce qui se passe en-dessous.

La vidéo est envoyée en streaming à l'iPhone ou à l'iPod touch : ces derniers intègrent alors des commandes tactiles qui permettent de piloter l'AR.Drone. Un jouet de luxe L'AR.Drone a été présenté par le PDG de Parrot Henri Seydoux comme étant la réunion du jeu vidéo et des modèles radiocommandés. Capable selon lui d'être piloté de façon intuitive par un enfant de 10 ans, le Drone serait alors un jouet accessible à tous.

Des performances réelles… …Et quelques défauts. CES: Battling AR helicopter controlled by iPhone. Blue - An Erotic Life. PHILIPK.NET. Tutorial by Philip Klevestav < Back to Tutorials Index page First of all, this tutorial is going through some general ideas and hints rather than go indepth on howto create a specific set of models. I have tried to make it so general that it could be applied to pretty much any type of set of models you are working on ranging from sci-fi corridors to rock walls. I have split up the tutorial into sections where I try to give you some ideas on what I think about and avoid when I work with modular units. You will notice that it is almost always a question of comparing different options depending on which enginge you use, what technical limitations you got and how the set of units will be used among other things.

Do keep in mind that the examples here are extremely basic geometry and texture wise, I did this on purpose to be able to show off different ideas better. So, first of all start with the absolute first basics: What type of set will you create? I threw these units in Unreal as well. Allegorithmic. Allegorithmic | MaPZone.