background preloader

Unusual Personality Test That Will Reveal Much about Your Perception of Life

Unusual Personality Test That Will Reveal Much about Your Perception of Life
One of the basic rules of this test is to write what you feel and what first comes to mind. It’s fine if you have the same answers to different questions. Do not read all at once! Read the questions one by one and do not rush. It will not be so interesting to see the next question if you are still writing the answer to the previous one. Well, if a pen and a piece of paper are in front of you, then let’s begin! 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Anna LeMind is the owner and lead editor of the website Learning-mind.com, and a staff writer for The Mind Unleashed. Credits: Anna, LearningMind

נומרולוגיה קבלית- גורל הזיווגים יצחק אהרון יוצא למסע בנבכי הנומרולוגיה הקבלית וסוד גורל הזיווגים ומסייע לכם לבדוק האם אתם מתאימים. כיצד בודקת תורת הקבלה האם נועדנו לבן או בת הזוג שלנו כפי שאנחנו חושבים? יצחק אהרון יוצא למסע בנבכי הנומרולוגיה הקבלית וסוד גורל הזיווגים ומסייע לכם לבדוק האם אתם מתאימים. בואו לבדוק את הזוגיות שלכם. אם תשאל ביולוגים, חוקרים ואנשי מדע הם יאמרו לך באופן נחרץ שאנו, בני האדם, איננו נבדלים מבעלי החיים בשום דבר, ובוחרים לעצמנו בן זוג לפי הנתונים הפנימיים שלנו - גנים, הורמונים וצרכים אישיים. חיזוי מוקדם ובדיקת התאמה על פי חכמת הקבלה עשויים לחסוך לנו בעיות רבות העלולות להתעורר מחוסר התאמה. בחינה זו מוגשת על מנת להעניק לכם תובנה בדבר שימת דגש על נקודות התורפה בקשר הזוגי. כעת אציג בפניכם גורל קדוש (קיבץ הרב רפאל אוחנה) בו תוכלו להיעזר לשם בדיקת ההתאמה הזוגית שלכם. שיטת הגימטרייה: הופכים את אותיות שם החתן ושם אמו, שם הכלה ושם אמה למספרים. במקרה של מספר המתחלק ללא שארית, יש להשתמש בכמות התשיעיות הנכנסת במספר, למשל: 81 לחלק ב-9, התוצאה היא 9 תשיעיות, לכן יש להשתמש במספר 9 על מנת לבדוק את ההתאמה.

מיתוסים על סקס בנישואים: זהו, נגמר? מתי בדיוק מגיע השלב שהיא רוצה יותר? התשובה למטה צילום׃ אימג'בנק / Thinkstock עוד לפני שהתחתנתם הזהירו אתכם מסקס שילך וייעלם. אומרים שזה מתחיל כבר אחרי החתונה, ממשיך בהריון ולסיום מגיעים הילדים שהורסים כל פיסת אינטימיות קיימת. אז אומרים. 1. לא תמיד. התרגשתם? 2. לא נכון. 3. לא תמיד. נראה לך שאת מכניסה ויברטור למיטה? צילום׃ jupiter images 4. נכון. 5. לא תמיד. הדלקת לילדים בוב ספוג? צילום׃ istockphoto 6. נכון. 7. לא נכון. >> המתכון לזוגיות מאושרת: פעמיים סקס בשבוע מצאתם טעות בכתבה?

הבלוגרית בדקה: 10 טיפים מעוררי תשוקה כמעט כל חיי נישואים ממושכים, לא משנה כמה יהיו מושתתים על אהבה, נעשים במורד הדרך, איך לומר, עייפים מעט. אולי אלה הילדים, אולי השגרה, אבל אין כמעט זוג בעולם שהזוגיות שלו לא יכולה ליהנות מאיזו מתיחת פנים קטנה. אתר הפסיכולוגיה האמריקני הגדול 'פסיכולוגיה היום' יצא עם שורת הנחיות, מדריך של ממש בעשרה צעדים, שאמור להחיות את הזוגיות בכמה פעולות קלות. לורי אינגבר, אם אמריקנית בעלת הבלוג המצליח 'מאמיפרנד', פרסמה באתר באבל את המסקנות שלה משבוע שבו יישמה את העצות בבית. התוצאות מצחיקות ומעניינות. אני ליטפתי אותו, הוא שאל אם זה מוביל לסקס. צילום מסך מתוך הבלוג mommyfriend 1. העצה: הוקרת תודה מחזקת את הרגשות החיוביים בזוגיות. התרגשתם? 2. העצה: הומור ויכולת לשחק אחד עם השני הם חלקים חשובים ביחסים שנעלמים עם המתח והשגרה. 3. העצה: על פי מחקרים, הדרך בה מתנהגים זוגות בזמנים טובים משפיעה על התנהגותם בזמני קושי. 4. העצה: על פי מחקרים הזוגות המאושרים ביותר הם אלה שמעריכים את בן הזוג יותר מאת עצמם. 5. העצה: על פי החוקרים, אנשים מאושרים כאשר הם רואים בבני הזוג תכונות שאליהן הם שואפים בעצמם. 6. הולכים לנסות גם?

Related: