background preloader

Blog de Bibliotecas escolares

Blog de Bibliotecas escolares
Os días 12 e 13 de abril de 2018 celebraranse no Palacio de Congresos de Santiago de Compostela os ENCONTROS DO PLAN DE MELLORA DE BIBLIOTECAS ESCOLARES 2017/208, a cita anual do profesorado responsable das bibliotecas de centros non universitarios integradas neste programa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria. Estes encontros, configurados como espazo de traballo, aprendizaxe e intercambio de experiencias e propostas, reunirá a 646 docentes, ademais de persoas expertas en distintos ámbitos: bibliotecas públicas e escolares, lectura, didáctica da lingua e da literatura, competencias informacionais e mediáticas, narración oral, gamificación, radio, lectura en contextos de diversidade, literatura infantil e xuvenil, educación audiovisual, poesía, robótica ou impresión 3D e literatura de tradición oral.

Las bibliotecas escolares como centros creativos de aprendizaje Las bibliotecas escolares deben ofrecer oportunidades de creación y utilización de la información a toda la comunidad educativa. Este es uno de los ocho puntos del Manifiesto UNESCO / IFLA sobre las bibliotecas escolares. Y es que las bibliotecas escolares son una pieza fundamental en los centros educativos y de gran utilidad (y necesidad) para sus estudiantes. Galicia siempre ha sido ejemplo en su política de gestión de las bibliotecas escolares. Muestra de ello es su Plan LÍA 2016/2020 de Bibliotecas Escolares y los doce desafíos a los que se enfrentan. El Plan LÍA 2016/2020 de Bibliotecas Escolares es la hoja de ruta del Departamento de Cultura, Educación y Universidad de la Xunta de Galicia para continuar su trabajo a favor de las bibliotecas escolares y para fomentar la lectura en los próximos años. Entre dichas instrucciones cabe destacar la denominación que hacen de la biblioteca escolar como “centro creativo de aprendizaje”. Imagen superior cortesía de Shutterstock

AbiesWeb Cantabria AbiesWeb es una aplicación creada por el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD) para la gestión de los fondos y los recursos de las bibliotecas escolares en entornos de Intranet e Internet de los centros escolares no universitarios del estado español, al amparo de los convenios de colaboración suscritos entre el Ministerio de Educación y las Consejerías de Educación de las Comunidades Autónomas. Un escenario habitual de manejo de AbiesWeb se muestra en la siguiente imagen. Si se instala en equipos accesibles desde el exterior del centro, se permitirá a lectores consultar el catálogo de fondos disponible, así como la posibilidad de reservar un ejemplar para préstamo. Asimismo a los bibliotecarios se les permitiría realizar toda la gestión de lectores y fondos mediante Internet. Otra característica interesante es la posibilidad de consulta al bibliotecario de un centro de los catálogos de otros centros (para ello se ha habilitado la pestaña En Red).

ciclosadmision Benvidos a Ciclosadmisión Ciclosadmision é unha aplicación desenvolvida pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, para xestionar: Admisión aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional específica en centros docentes sostidos con fondos públicos. Bolsas retorna: Para acceder ás bolsas retorna debe premer no menú no apartado 17, "Bolsas retorna" e seleccionar a opción desexada. Cando se lle solicite o DNI ou DOI (Documento oficial de identidade) deberá poñer sempre as letras en maiúsculas. Na admisión a ciclos formativos durante o periodo de tempo comprendido entre a finalización dunha adxudicación e a seguinte as persoas inscritas aparecen no historial para o ano en curso como "Información non dispoñible temporalmente".

Junta de Andalucía - Servicios complementarios Los centros de enseñanza de Primaria y ESO pueden ofrecer algunos servicios escolares complementarios para facilitar a las familias la conciliación laboral. Saber de qué servicios dispone un centro puede ser un criterio importante en el momento de elegir la preferencia por uno u otro para solicitar la admisión. Consulta en el buscador de centros los servicios escolares ofrecidos por cada uno de ellos: Buscador de centros docentes Solicitud de los servicios complementarios La solicitud de los servicios complementarios en los Centros de Educación Primaria y Educación Secundaria se realiza en los propios centros públicos durante el periodo de matriculación: del 1 al 8 de junio (Educación Primaria) y del 1 al 10 de julio (Educación Secundaria). Descripción de los servicios complementarios Aulas matinales y actividades extraescolares Las aulas matinales abren a las 7:30 horas de lunes a viernes, ofreciendo actividades diversas al alumnado hasta el comienzo del horario lectivo. Comedores escolares

acreditacion Este servizo web permite a xestión do procedemento de acreditación de competencias profesionais adquiridas a través da experiencia profesional. ¡NOVA! Inicio da fase de asesoramento. Ligazón ás datas de convocatoria. Accedendo ao seu expediente, na pestana 2.2, deberá confirmar a recepción da convocatoria da reunión e serverá de comunicación ao asesor. Recordar que a asistencia á reunión é obrigatoria, e a falta de asistencia inxustificada provocará a perda de condición de admitido/a ao procedemento. Taxas. Taxas. Para iniciar o pagamento de taxas acceda á Oficina Virtual Tributaria da Axencia tributaria de Galicia e siga a ruta Cidadáns > Pago telemático de taxas e prezos > Iniciar taxa. Pode xerar o modelo AI de autoliquidación de taxas para completar a man e presentar na oficina bancaria, no seguinte enlace Modelo autoliquidación. Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria: Código 07. As listaxes provisionais de admitidos publicaranse a partir do 13 de marzo de 2018.

avalia Avaliacións do sistema educativo. Curso 2020-2021 28/10/2019: Informes de resultados. Comunícase que está dispoñible a súa descarga en "Informes>>Resultados". Manual de usuario para a descarga de informes de resultados. Avaliación individualizada de 3.º curso de educación primaria 2018-19 RESOLUCIÓN do 12 de abril de 2019 (DOG do 3 de maio) Avaliación final de educación primaria 2018-19 RESOLUCIÓN do 15 de abril de 2019 (DOG do 3 de maio) Avaliación final de educación secundaria obrigatoria 2018-19 RESOLUCIÓN do 16 de abril de 2019 (DOG do 3 de maio) Calquera incidencia relativa á aplicación informática debe ser posta en coñecemento da Unidade de Atención a Centros (UAC), para a súa resolución, a través de:

Related: