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Thrive - Crop Circles are Clues to New Energy Technology!

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Our Concept ~ Spark Studios Spark Kids Founded by Yoshiko Hariu, Spark Studios is predominantly a space for children aged five to sixteen to learn various cooking techniques and culinary etiquette to equip children with skills applicable for the real world. Taught in English, the courses are segmented into 6 classes per course, each with a themed syllabus. For example, students will learn themes such as cookies, Asian savouries, Japanese treats and chocolate goods. Upon completion of each theme, students are awarded a pin to showcase their achievements. Additionally, Dining Etiquette is a separate course where students will learn skills such as basic table manners, restaurant protocol, party etiquette and how to behave in social events with a strong emphasis on respect towards others. “Spark Studios plan to engage children through interactive culinary activities and to develop their proactiveness through raising questions and thus improve their ability to express themselves. Spark Kitchen

L'incroyable journal de bord de Byrd L'incroyable "journal de bord" de l'amiral Byrd . Cet article est la suite logique de deux articles précédents sur "L'extraordinaire découverte de l'Amiral Byrd" qui ne pouvait être allongé outre mesure et qu'il convient et de lire respectivement en priorité aux adresses suivantes : Cette aventure de l'Amiral Byrd est si extraordinaire, que nous avons pensé faire le rapprochement avec l'aventure, bien connue, d'Alice au pays des merveilles que nous devons au mathématicien et écrivain britannique Lewis CAROLL en 1865. Nous savons en effet, qu'Alice est plongée dans ce roman, par un concours de circonstances, dans un monde fantastique où rien ne se passe comme on pourrait le supposer. Il en a été de même, on le sait déjà, de l'Amiral Byrd, qui a pénétré dans un univers si insolite qu'il défie l'imagination la plus échevelée. Quand on découvre le "Carnet de bord" de l'amiral Byrd. Nous en avons fait une modeste traduction que nous vous livrons plus bas : En couverture: Page1: Page 2 Page 24:

Civil disobedience, version 2.0 - Eric Fleischauer - Decatur Daily The Alabama Legislature's rich tradition of pandering to the worst impulses of its constituents has created a noble tradition of civil disobedience. The 21st century version of civil disobedience is playing out in reaction to some of the worst laws passed in the 2013 session, including the gun law. An online service is needed to view this article in its entirety. Login Or, use your linked account: Need an account? Version 1.0 of civil disobedience in Alabama was easy to spot, because its practitioners were intentionally conspicuous. Version 2.0 is more pragmatic and less blatant. The significant downside to the civil disobedience of 2013 is it permits legislators to pander without negative consequences. Quiet disobedience The examples of this quiet disobedience are numerous, but I will focus on two provisions of the gun law. Example 1: The gun law passed this year would allow people, including students, to carry guns on college campuses. Risk involved

Hunab Ku; le papillon galactique Hunab Ku était une divinité Maya inhabituelle, un dieu-créateur unique suprême des Mayas du Yucatán (une tentative évidente de se concentrer sur un concept commun de divinité). Son nom signifie "un" (hun) "état d'être" (ab) "dieu" (ku). Hunab Ku était le dieu créateur des Mayas qui rétablit le monde après les trois déluges qui se déversèrent de la bouche du serpent du ciel. Le premier monde fut habité par des nains qui construisirent les cités.Le second par une race inconnue: les Dzolobs qualifiés de transgresseurs Et finalement le troisième monde fut habité par les Mayas eux mêmes. Hunab Ku était considéré comme le père d 'Itzamna et, dans une version du mythe de la création, c'est lui qui avait fabriqué le monde et placé les Bacabs aux quatre coins pour soutenir le ciel. Hunab K'u a clignoté comme l'éclair! La déesse maya Grande Renaissance de l'Homme Cosmique "Avez-vous ressenti l'appel intérieur profond de la vérité cachée? Yaxk'in Joy Aluna "... www.thelema.net

Interview - Matthias Kroener, Founder & CEO at Fidor AG [VIDEO] It was my fourth EFMA event.John Kirkbright, invited me to speak at “Social Media Revolution and Impact on Financial Services“, the conference he organized for the EFMA in Paris on 19th March 2009. The event had speaker panels and interactive sessions to facilitate exchanges of information and ideas between a strictly limited audience of senior European banking executives from over 10 countries. Fidor AG and Social MediaMatthias Kroener, Founder & CEO of Fidor AG, delivered a presentation entitled ’Retail Banking 2.0′. I really enjoyed Matthias presentation. I found it inspiring and refreshing too. Matthias came to present the new social media initiative they launched a week ago to better connect with the market and engage with their clients: Fidor Community Banking. They also provide an online tool for Personal Financial Management,gemege.de, and an idea generation platform to invite people to contribute to the design of fidor’s new products (and be rewarded for their contribution).

le mythe de l terre creuse et la nasa De nombreux documents photos ramenés par les astronautes américains des missions Apollo successives, sont aujourd’hui classifiés Top Secret. Or, ces De nombreux documents photos ramenés par les astronautes américains des missions Apollo successives, sont aujourd’hui classifiés Top Secret. Ces photos révèlent la présence d’un trou noir à proximité du pôle nord. Les calculs effectués à partir de l’échelle de la photo aboutissent grosso modo à un diamètre du trou d’environ 900 à 950 Km, soit une circonférence de 2900 à 3000 mètres. Par ailleurs, en regardant ce trou de plus près, on constate une dénivellation dans la hauteur des nuages visibles sur son pourtour. Voilà pourquoi cette photo aurait dû faire partie de l’ensemble des documents de la NASA classifiés Top-Secret, car en démontrant l’existence d’un trou béant à l’extrême nord de notre planète, elle contredit toutes les données scientifiques habituellement acceptées par la science officielle. Étude d’un mythe

Phénix Un article de Wikipédia, l'encyclopédie libre. Phénix par Friedrich Justin Bertuch, 1790-1830. Le phénix, ou phœnix (du grec ancien φοῖνιξ / phoînix, « pourpre »), est un oiseau légendaire, doué de longévité et caractérisé par son pouvoir de renaître après s'être consumé sous l'effet de sa propre chaleur. Il symbolise ainsi les cycles de mort et de résurrection. Georges Cuvier (1769-1832) voyait en lui le faisan doré (Chrysolophus pictus). Il a également été identifié aux oiseaux de paradis et aux flamants roses. Des oiseaux fabuleux semblables au phénix se trouvent dans les mythologies persane sous l'appellation de Simurgh ou Rokh, chinoise sous le nom de Fenghuang, amérindienne (Oiseau-tonnerre) ou aborigène en Australie (Oiseau Minka). Il n'existait jamais qu'un seul phénix à la fois ; il vivait très longtemps : aucune tradition ne mentionne une existence inférieure à cinq cents ans. Le Phénix perse[modifier | modifier le code] Le phénix grec[modifier | modifier le code] J.

Social movements and collective action through Social Networking Sites. The example of the Occupy buffer zone movement in Cyprus. | Michalis Michael mass media in the production culture, the use of both one-directional masscommunication and mass self-communication constitutes fertile ground for theoperation of power and counter power (p.239). As McQuail (2006, p.151) notes; the arguments for welcoming a „new politics‟ based on new media are diverse and differentperspectives are involved. Relevant to the thematic nucleus of this paper are on the one hand Dahlberg‟s (2001, as cited in McQuail, 2006) „communitarian‟ viewpoint that anticipates the benefits to emerge from greater grassroots participation and input and the empowerment of local political communities and on the other hand Coleman‟s (2001 , ascited in McQuail, 2006) perceived benefit to „deliberative democracy‟ enabled by politics ‟ in which loosely organized groups and social movements find their ecosystem where they perform a vital role. „extra institutional‟ the Internet‟s potential to “invigorate democracy” in the name of cyber-e nthusiasm”.

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