background preloader

הרשמה למערכת - EduTube

הרשמה למערכת - EduTube

eduCanon AnswerGarden » ...- Plant a Question, Grow Answers! Generate a live word cloud with your audience. About AnswerGarden AnswerGarden is a minimalistic feedback tool. Use it in the classroom as an educational tool or at work as a creative brainstorming tool. Post it in a tweet or you can embed it on your website or blog to use it as a poll or guestbook. Getting Started How does AnswerGarden work? You create an AnswerGarden by entering a topic on the Create New AnswerGarden-page. After pressing the submit button, you'll be redirected to your newly created AnswerGarden. The next step is to share your AnswerGarden with other human beings. As your AnswerGarden draws attention people will start posting their answers to your question, either by entering their own answers or by clicking on and submitting existing answers. If you're satisfied with the results, you can for instance show the AnswerGarden to your friends, tweet about it or export it to Wordle or Tagxedo. Who is AnswerGarden intended for? Wow! Well, no. What are good questions or topics for AnswerGarden? Can I see AnswerGarden in action?

שששש… מקרינים סרט – אפשר לישון. | הוראה מקוונת שלום רב, ברצוני להציג בפניכם כלי מצויין שמאפשר לצפות בסרטים באופן פעיל. במקצועות רבים בתיכון בחטיבה וגם ביסודי, ניתן להיעזר בסרטים. בעזרת הכלי שאני אציג בפניכם, אין צורך במקרן ואפילו טוב יותר לצפות בסרט באמצעות הסמארטפון או המחשב הנייד. עד היום, כאשר צפינו בסרט בכיתה, היה צורך ברוב המקרים לעצור מעת לעת את הסרט, לשאול שאלות (במקרה הטוב) או שמקרינים את הסרט לכל אורכו ולא תמיד מתייחסים לכל מה שאמורים להתייחס, גם מפאת קוצר הזמן ובעיקר בשל הקושי לנתב בין המוני התלמידים שמצביעים בשקיקה ומעוניינים להשתתף בשיעור. הפתרון המוצע הוא Zaption – מערכת שמאפשרת למידה פעילה בזמן צפייה בסרט. אנחנו משיגים בכך מספר דברים: מצ"ב דוגמא ליכולות של המערכת, לחצו כאן לצפייה בסרטון, (שימו לב! שימו לב שמתחת לסרט יש סרגל זמן, בסרגל הזמן יש קווים לבנים, כל קו לבן מייצג מטלה, התלמיד יכול לעבור ממטלה למטלה, או במידה ורק בסוף הסרט קיבל תשובה לשאלות שנשאל הוא יכול לחזור לנקודה שהשאלה מופיעה. על מנת להשתמש במערכת ולהפוך כל סרטון לפעילות למידה איכותית בכיתה, עליכם להירשם למערכת ושם גם תמצאו הסברים קלים וברורים כיצד לבצע זאת.

Zaption - Interact With Video zaption | יצירת בוחן על גבי סרטון zaption – הוספת שכבות לסרטון ליצירת בוחן. לא מצריך הרשמת תלמיד. בוחרים סרטון מ-YouTube או Vimeo (או חלק מסרטון) ומוסיפים עליו עד 6 אלמנטים אינטראקטיביים (בגרסה החינמית): הערה, קישור, תמונה, שאלה פתוחה, שאלת רב-ברירה, שאלת בחירה ואף איור. לאחר הוספת השכבות ופרסום הסרטון, ניתן לשתף את הקישור עם תלמידים. חסרון: לא ניתן להציג את הסרטון המוער על מסך מלא (השכבות לא מוצגות). יתרון כלי על פני כלים אחרים המאפשרים הוספת שכבות לסרטון, הוא בקלות התפעול, בכך שהתלמיד לא צריך להרשם ועדיין המורה מקבל משוב על ביצועיו (בתחילת הצפייה יתבקש התלמיד להקליד את שמו), המורה גם מקבל מידע על משך הצפייה וכד'. מדריך מצולם בעברית תודה ליאיר פרבי, צבעים פעמיים כי טוב, על השיתוף ! לכלים נוספים המאפשרים הוספת שכבות לסרטון – לחצו כאן קשור סרטים וסרטונים | צופים ומנתחים ניתוח סרט או סרטון כפעילות לימודית צפייה בסרטונים היא דרך פופולרית לגיוון ההוראה. In "כללי" videopath | הוספת תוכן עניינים ושכבות מידע לסרטון VIDEOPATH ׁ(גרסת BETA) - כלי חדש ליצירת תוכן עניינים (תפריט) ושכבות מידע על גבי סרטון. In "videopath" In "Popcorn Maker"

Related: