background preloader

Your vegan baking community

Your vegan baking community
Related:  מתכונים שאהבתי

עוגת שוקולד טבעונית | עוגיו.נט האמת היא שכבר הרבה זמן ביקשו ממני מתכון של עוגת שוקולד טבעונית ליום הולדת. בלי ביצים ובלי חלב, אבל אחת שממש קל להכין וקל לקחת לימי הולדת בגן או סתם להפתיע מישהו טבעוני בעוגה שווה וטעימה. אני מוכרחה להודות שעוגת שוקולד עם סוכריות היא לחלוטין העוגה המועדפת עלי גם היום באופן אישי ליום ההולדת. המתכון הבא הוא עוגת שוקולד טבעונית רכה, שוקולדית וכל כך קלה להכנה שכבר יצא לי להכין אותה כמה וכמה פעמים. אל ההכנה הצטרף אלי עידו שחם, חבר ובעל בלוג המוסיקה הכי שווה בארץ (במיוחד אם אתם אוהבים לגלות מוסיקת אינדי חדשה שתעיף אתכם). צילום: נטלי לוין עוגת שוקולד טבעונית מבוסס על מתכון של שקמה הנפלאה מהבלוג Tivoneat עם מעט התאמות שלי. תבנית עגולה בקוטר 22-24 ס"מ לעוגה:360 מ"ל (כוס וחצי) חלב סויה 150 גרם (3/4 כוס) סוכר 125 מ"ל (1/2 כוס) שמן 1 כף חומץ רגיל (לא לותר) 1 כפית תמצית וניל קורט מלח 210 גרם (כוס וחצי) קמח 70 גרם (1/2 כוס) קקאו 10 גרם (2 כפיות) אבקת אפייה 1/2 כפית סודה לשתייה 100 גרם שוקולד מריר קצוץ דק לציפוי:150 גרם שוקולד מריר 45 מ"ל (3 כפות) חלב סויה או קרם קוקוס לקישוט:סוכריות צבעוניות אופן ההכנה:

We Love Pasta עוגת שוקולד טבעונית בציפוי קוקוס תותים • TivonEat 12 לדצמבר, 2015 דלג למתכון עונת תותים שמחה לכולם! כן כן אני יודעת שחנוכה וכן כן זה באמת לא פוסט שקשור לחנוכה. אין לי ברירה אלא פשוט להיות כנה איתכם- תראו, אני… לא אוהבת סופגניות. אני גם לא אוהבת לביבות, אני ושמן לא חברים הכי טובים. אני מאוד מאוד מאוד אוהבת תותים, בכלל אוהבת ממתקים ורודים באשר הם. הכנות שלב ראשון- בצק להדליק תנור על 170 מעלות. שלב שני אפייה ועיצוב לשמן תבנית פאי 22 ס"מ ולשפוך את הבלילה לתבנית. לקרר את הבצק לחלוטין. שלב שלישי- מילוי קרם קוקוס לקרם אנחנו נשתמש ב 2 כוסות של החלק הקשה של קופסאת שימורים של קרם קוקוס- לאחר לילה במקרר. שלב אחרון- להגיש ולהנות לאחר שהעוגה התייצבה במקרר, אפשר להוציא ולהגיש. מה עושים? בראוניז להדליק תנור על 170 מעלות בקערה עמוקה לערבב יחד מרכיבים יבשים בקערה נוספת לערבב מרכיבים רטובים בהדרגה להעביר תערובת יבשה לרטובה ולערבב עד לקבלת בלילה אחידה וסמיכה לשמן תבנית פאי 22 ס"מ ולשפוך את הבלילה לתבנית לאפות כ 12- 15 דקות עד שיציב אך רך מיד שמוצאים את התבנית מהתנור, בעדינות בעזרת כפית להדק את הבצק החם לדפנות התבנית כך שתיווצר גומה גדולה במרכז ודפנות גבוהות קרם קוקוס

Soba Noodles with Tofu, Broccoli & Carrots “To keep the body in good health is a duty, for otherwise we shall not be able to trim the lamp of wisdom, and keep our mind strong and clear. Water surrounds the lotus flower, but does not wet its petals.” ~Buddha I've always been hardwired for the healthy lifestyle. A healthy lifestyle also includes keeping your stress levels down. "Feelings are much like waves, you can't stop them from coming but we can choose which ones to surf"... I am much wiser with this perspective! So today I share with you this lovely soba noodle dish with tofu and vegetables. Soba Noodles with Tofu, Broccoli & Carrots Ingredients (serves 3) soba noodles (about 8 oz)10 oz. extra firm tofu (I used Wildwood), cubed or slicedhandful broccoli florets2 carrots, sliced diagonally2 scallions, green and white parts, thinly slicedsmall handful mint leavessmall handful basil leaves1 tablespoon sesame oil, for sauteingwhite & black sesame seeds for garnish, optionala few fresh basil & mint leaves for garnish, optional Enjoy!

עוגת שוקולד טבעונית רכה ושוקולדית בטירוף - קרוטית - Krutit לי ולטבעונות יש רומן ארוך. וכמו בכל רומן טוב יש בו גם לא מעט רגעים של התאהבות מטורפת לצד ריבים קטנים שמסתיימים בפיוס. טרום עידן הבלוג ניסיתי את אתגר 22 שבו עברתי לתזונה טבעונית למשך 22 ימים. זה עבד לא רע בכלל, אבל נכנסתי לפרויקט עם מטען לא קטן של כעסים כלפי הקיצוניים שבחבורה. המטען הזה הביא לקץ הטבעונות לאחר החודש ההוא לאחר ויכוח עם אחד הטבעוניים בקבוצה שהיה אמור לעזור לי לצלוח את הפרויקט. בדיעבד, מטופש לסטות מאידיאולוגיה שאני באמת מאמינה בה בגלל איש אחד או קומץ אחרים, אבל אתם יודעים איך זה, אנחנו עדיין לא מכונות וההחלטות שאנחנו לוקחים נשענות על מיליון גורמים וסיבות. אני לא טבעונית היום בעיקר בגלל העבודה. אחרי כמה שנים שבהם כעסתי על עצמי מאוד על חוסר היכולת לבחור צד וללכת איתו עד הסוף, בשנה האחרונה החלטתי לשחרר ולעשות את המיטב שאני יכולה במגבלות שאני חיה בתוכן. כשאני הולכת למסעדת כמעט ולא תמצאו אותי מעלה משם תמונה של בשר או דגים ואני מנסה להפחית מאוד במתכוני בשר בבלוג. ולמה סיפרתי לכם את כל זה? זאת לא פעם ראשונה שאני מנסה להכין עוגת שוקולד טבעונית אבל בפעמים הקודמות היא יצאה סבבה ותו לא.

Soba Noodle Salad with Ginger Peanut Dressing Recipe nutritional information Serves 4 30 minutes or fewer Gone are the days of remixing separated peanut oil with concrete-like peanut butter. 6 oz. low-sodium soba noodles ½ cup Maranatha Organic No Stir Peanut Butter ¼ cup brown rice vinegar 1 Tbs. agave nectar or maple syrup 1 Tbs. minced fresh ginger 2 tsp. low-sodium soy sauce 1 clove garlic, peeled 1 Tbs. lime juice 1 tsp. fresh lime zest ½ cup chopped cilantro, divided 1 cucumber, peeled, seeded, and sliced (1½ cups) 1 small red bell pepper, sliced (1 cup) 1 large carrot, grated (½ cup) 2 Tbs. chopped peanuts, optional 1. 2. 3. September 2009 p.29

שעועית מקסיקנית אדומה בעגבניות | טבעוניות נהנות יותר בזמנו התפרסם איפשהו במגזין "על השולחן" מתכון שנקרא "צ'ילי נון קארנה" (יענו "בלי בשר"), עם שבבי סויה או טופו מגורד שהחליפו את הבשר הטחון המסורתי. אני החלטתי להסתפק בבסיס הטבעי – לטעמי שעועית ועגבניות זה לגמרי מספיק. אפשר להשרות ולבשל שעועית יבשה, להשתמש בשעועית קפואה מבושלת או בשעועית מקופסא (כדאי לשטוף). החריפות תלויה בידכם הקלה על הצ'ילי וכדאי להכין את הכמות כולה – התבשיל רק משתבח אחרי לילה במקרר. לכבוד רוטב ה"מולה" המפורסם והאהוב (רוטב שוקולד חריף) הוספתי 2 שורות שוקולד מריר קצוץ דק, שמעניק טוויסט, צבע ועומק לטעמים החריפים. מגישים עם אורז לבן וגוואקמולי צונן ליד. [showad] חומרים ל 6-8 מנות 800 גרם שעועית אדומה מבושלת (אפשר קפואה או מקופסא) 800 גרם (קופסא גדולה) עגבניות מרוסקות 1 בצל קצוץ דק 2-3 שיני שום קצוצות 1-1/2 פלפל צ'ילי (או פלפל אדום חריף אחר) מנוקה מגרעינים וקצוץ (אפשר להשתמש ב 1/2-1 כפית רוטב טבסקו אם אין) 2-3 כפות רסק עגבניות 1 כפית סוכר חום 1 כפית פפריקה חריפה 1/2 כפית פפריקה מתוקה 1/2-1 כוס מים מלח שמן זית 1-2 "שורות" (15-30 גרם) שוקולד מריר פרווה 60%, קצוצות (לא חובה)

Southwestern Black Bean Potato Salad It was blazing hot, and The Spice Hater (aka my daughter E.) was eating dinner with friends. So I seized the opportunity to indulge in a little hot pepper action and mixed up a batch of super-spicy black bean-potato salad and let it marinate in the fridge until very cold. It tasted wonderful to my heat-seeking husband and me. (about 5-6 servings) Ingredients 1 teaspoon ground flax seed 2 tablespoons hot water 2 pounds small red potatoes 1 cup fresh or frozen corn kernels 1/2 cup finely chopped red pepper 1/2 cup chopped green onions 2 (15-ounce) cans black beans, rinsed and drained (3 cups cooked beans) 1 jalapeño pepper, seeded and finely chopped 1 large tomato, chopped 1 -2 tablespoons chipotle chiles in adobo sauce, chopped 1/4 cup fresh lime juice 1 clove garlic, pressed or minced 3/4 teaspoon salt 1/2 teaspoon ground cumin 1/4 teaspoon chili powder 1/4 teaspoon freshly ground black pepper mixed greens or lettuces (optional serving suggestion) Instructions Number of servings (yield): 6

איך להכין אורז לבן מושלם שיוצא אחד אחד - וואלה! אוכל תיכף יבואו הימים הקרים ונאכל המון נזידים עתירי רוטב, שהכי טוב לאכול על מצע אורז לבן, ניטרלי בטעמו, כזה שמוכן לספוג באהבה כל למה שיביאו לו. אז איך מכינים אורז שהגרגרים שלו רכים ונימוחים, אבל לא הופכים לדייסה? ננסה לעשות סדר בשביל מי שאף פעם לא הכינו אורז. אל דאגה, מדובר במשימה פשוטה שיש בה היגיון וכללים פשוטים. סוגים יש זנים שונים של אורז לבן. שטיפה לא ממש חייבים אבל אפשר כדי להוריד מהגרגרים עודפי אבק או עמילן, במיוחד אם נקנה במשקל. סיר זה עלול להישמע מבלבל: תזדקקו לסיר די קטן, אבל מספיק גדול בשביל להכיל את הנוזלים ואת האורז שמכפיל את עצמו אחרי הבישול. נוזלים המפתח הוא 2 כוסות נוזל (מרק או מים) בטמפ' החדר לכל כוס של אורז. מלח מומלץ להוסיף בזמן הבישול אלא אם האורז מיועד להקפצה עם רטבים מלוחים כמו סויה. כמות מינימום 1/4 כוס אורז (לפני בישול) לכל סועד ואם אתם רוצים להיות בצד הבטוח 1/2 כוס. זמן בישול 20-18 דקות. איוורור בתום הבישול פותחים את המכסה ומערבבים את האורז בעזרת מזלג לאוורור ויציאת האדים הכלואים. לעוד מתכונים עם אורז מתכון בסיס לאורז מבושל אופן ההכנה:1. 2. מתכון בסיס לאורז בשיטת הפילאף 2.

Die Reis-Rezepte Community | REISHUNGER

Related: