background preloader

Welcome to about.me (about dot me)

Welcome to about.me (about dot me)

איך לקבל את הכסף למרות ה"טריקים" של חברת הביטוח! איך לקבל את הכסף למרות ה"טריקים" של חברת הביטוח! כתבה מיוחדת למי שהגיש תביעה לביטוח ונדחה! כולנו משלמים הרבה כסף כל חודש לחברת הביטוח. את הביטוח אנחנו משלמים דרך מקום העבודה שלנו, באמצעות הביטוח המשלים של קופת החולים, או באופן פרטי על ביטוחים שרכשנו. במקרים של ביטוח בריאות פרטי אנו מניחים שאם רכשנו ביטוח אז אנו מכוסים לכל מצב "אם יקרה משהו" חס וחלילה. כך קורה מצב שרכשנו כיסוי ביטוחי מסוים, למחלות קשות למשל, אך באותיות הקטנות, המכונות 'סעיפי החרגה', יש כל מיני יוצאים מן הכלל שהמשמעות שלהם היא שהמבוטח לא מקבל את הכסף. כדי להסביר יותר מומלץ לצפות בסרטון הדרכה מיוחד, שבו עו"ד פייל, מומחה לתביעות ביטוח, חושף כמה מהסודות של חברת הביטוח. לצפיה לחצו על הסרטון השאלות שעליהן העו"ד המומחה נותן תשובות בסרטון הן: איך לקבל את הכסף מחברת הביטוח למרות שהתביעה שלי נדחתה? "טריק" נוסף שהרבה נתקלים בו כאשר הם פונים לחברת הביטוח הוא שהנציג של חברת הביטוח היה מאד נחמד אליהם ואמר להם שבאמת מגיע להם כסף. כך הם יקבלו פיצוי גם מביטוח לאומי ואז יוכלו לחזור לחברת הביטוח עם "הוכחה" שמגיע להם פיצוי ויקבלו את הכסף.

How to: Add about.me to your Pinterest Profile – User Feedback for About.me 1. Sign in to Pinterest. Then select 'Settings' in the navigation. 2. Once you are on 'Edit Profile' screen, scroll down to the 'Website' field, then copy and paste your about.me URL into the field. Click 'Save Profile.' 22 תרופות טבעיות מתבלינים ביתיים אניס Anise לטיפול בגודש הנובע מאלרגיות, הצטננות או שפעת, כמו גם הקלה על קלקול קיבה וגזים. הכינו תה על ידי השריית 1 כפית זרעי אניס ב-1 כוס מים רותחים. סננו לפני השתייה. בנוסף, לעיסת זרעי אניס יעילה לטיפול בריח רע מהפה. בזיליקום Basil להקלה על שיעול, הכינו חליטה של עלי בזיליקום יבשים: 1 כפית על 1 כוס מים רותחים. זרעי שמיר - Dill Seed נסו לבלוע כפית זרעי שמיר כדי להפסיק עם שיהוקים.

8 דרכים לשפר את הזכרון האם גם הזיכרון שלכם מתחיל לחמוק מהדלת האחורית? אתמול שכחתם איפה החנתם את האוטו, שלשום לא הייתם בטוחים אם הרתחתם את המים בקומקום, ולפני שבוע, יכולתם להישבע שהורדתם את הזבל ולא הבנתם איך זה ייתכן שהשקית עדיין מונחת בכניסה. אולי זה נובע מחוסר ריכוז או סתם חוסר תשומת לב, אבל אולי זה איתות חשוב מהמוח שמבקש שלא נשכח אותו. לשם כך, אספנו 8 שיטות יעילות לשיפור הזיכרון ושמירה על התפקוד הקוגנטיבי של המוח. 1. נהלו שיחה מרתקת נהלו שיחה מרתקת עם אנשים אחרים. 2. האם יצא לכם לאחרונה להיכנס למטבח ופשוט לעמוד שם חסרי אונים, לא בטוחים מדוע הגעתם לשם מלכתחילה? 3. במחקר שהוצג בכנס האקדמיה האמריקאית לנוירולוגיה באפריל 2011 הוצג קשר ישיר בין שפה לזיכרון. 4. מחקרים מהשנים האחרונות מצאו כי שתיית מיץ סלק משפרת את זרימת הדם למוח ובכך מגנה מפני התפתחות מחלות דמנציה. בעקבות ממצאים אחרונים שקשרו בין דמנציה לבין יכולות קוגנטיביות נמוכות הנובעות מחוסר חמצן באיזורים מסוימים של המוח, קבוצות מדענים שונות בודקות את ההשפעה של מזונות עתירי ניטראט על הזיכרון. 5. 6. 7. 8.

השוואת סל קניות סופר באינטרנט במייסופרמרקט - MySupermarket המעדניות הכי טובות בארץ זה התפוצץ בבום: הפרונטו סטרדה, הדליקטסן, יוחנן ועוד מעדניות איכותיות ורחבות ידיים נפתחו בחודשים האחרונים האחת אחרי השנייה. המודל של רובן - מדפים שופעי חומרי גלם וויטרינה עמוסת מטעמים - נבחר לא בכדי. המעדניות, שפעם היו עניין לעשירים בלבד, מציעות היום ארוחות מהירות ואיכותית אצלן או אצלכם בחצי מחיר ממסעדה, והן הופכות להיות הדרך היחידה לשמור על קשר עם החיים הטובים גם בעתות קשות. דליקטסן. צילום׃ יחסי ציבור 4 מעדניות דור חדש שפותחות לכם שולחן דליקטסןטרייה טרייה, בדיוק כמו כל הסחורה על המדפים. התרגשתם? פרונטו סטרדהמסעדת פרונטו, מעוז איטלקי שמור ומוקפד בלב תל אביב, השיקה לא מזמן את הפרונטו סטרדה - פיצות, כריכים ופסטות טריות מעשה ידיו של דיויד פרנקל השף הצעיר והמחונן, לצד נקניקים וגבינות מאזורים שונים באיטליה, סוגים שונים של שמן זית, פסטות יבשות, רוטבי פסטה, שימורי עגבניות לסוגיהם (האיטלקים מבקבקים ומשמרים את העגבנייה בכל מצב אפשרי) ומיני ירקות כבושים של חברות איטלקיות סופר איכותיות שאינן נפוצות בשווקים.הרצל 4, תל אביב יפו, 03-7588628 המעדנייה של גולדשטיין. צילום׃ איתמר שיקלר מעדניית יום טוב.

כך תיצרו תיקייה (FOLDER) בלתי נראית על הדסקטופ בווינדוס שומרים קבצים סודיים על המחשב שלכם ומפחדים שאחרים יגלו אותם? הטריק הבא עלול לשנות לכם את החיים - כך תיצרו תיקייה בלתי נראית על הדסקטופ של המחשב בשתי דקות ושלושה שלבים פשוטים. 1. מגיעים לדסקטופ ויוצרים תיקייה חדשה. יוצרים תיקיה חדשה על הדסקטופ צילום מסך התרגשתם? 2. משנים את האייקון של ה-Folder לבלתי נראה, שימו לב לתמונות הבאות: מחליפים לה את האייקון לחיצה עם הכפתור הימני על ה-Folder ובחירה ב- Properties. בחירה בלשונית Customize ואז Change icon בוחרים אייקון "בלתי נראה" שימו לב בתמונה איפה הוא נמצא מוצאים אייקון "בלתי נראה" - הוא נמצא במקום עליו מסמן החץ ברגע שתילחצו עם העכבר על המקום הריק יופיע מלבן כחול. אם בוחרים את האזור עם העכבר מתגלה ריבוע כחול - לוחצים עליו ואז OK יש לנו תיקייה עם אייקון בלתי נראה מעלימים את שם התיקייה: לחיצה ימנית על העכבר, RENAME ואז הקלידו 0160 תוך כדי לחיצה על ALT 3. עכשיו צריך להעלים את השם של התיקייה. לוחצים על ALT ובזמן שה-ALT לחוץ מקלידים את רצף המספרים 0160 (מקשי המספרים שנמצאים בצד ימין של המקלדת). משחררים את ה-ALT, לוחצים ENTER והתיקייה נעלמת. אהבתם? טא-דאם!

21 דברים שיעשו לכם טוב בחיים! אם חושבים על זה, יש ארבעה תחומים מרכזיים בחיינו שחשוב שישארו מאוזנים - הראש, הגוף, הבית ומערכות היחסים. כשאחד או יותר מהם יוצא משיווי משקל, זה פוגע באיכות החיים שלנו. לפניכם 21 דברים שאתם יכולים לעשות כדי לנקות את הראש, להרגיע את הגוף, לתחזק את הבית ולשפר את מערכות היחסים שלכם. 1. התחילו את היום עם כוס גבוהה של מים עם לימון. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. ומה אתם עושים כדי לשמור על שיווי משקל בחיים? כף אל כף - נקודות לחיצה בכפות הידיים והרגליים! ולרי א. על פי אמונות עתיקות מהמזרח, לכל איבר בגוף האדם יש נקודה מייצגת בכף היד ובכף הרגל. על פי השיטה, לחיצות ועיסוי של הנקודה למשך כ-10 דקות עשויים להקל על כאבים, לרפא מחלות ולשפר את התחושה באופן משמעותי. הכירו את נקודות הלחיצה החשובות בכפות הידיים ובכפות הרגליים. להגדלת התמונה וצפייה בחלון חדש - לחצו על התמונה! כפות הידיים כפות הרגליים

Related: