background preloader

מחולל תשבצים

מחולל תשבצים

כלים קטנים גדולים | אפרת מעטוף | פדגוגיה דיגיטלית, חדשנות בהוראה ומיני מטעמים נוספים… חוק הגבלת עישון במקומות ציבוריים חוק הגבלת העישון במקומות ציבוריים (תיקון מס' 2), התשס"ז-2007 ביום 25.7.2007 פורסם חוק הגבלת העישון במקומות ציבוריים (תיקון מס' 2), התשס"ז-2007. חוק הגבלת העישון במקומות ציבוריים, התשמ"ג-1983 (להלן: "החוק") אוסר, בין היתר, על עישון במקומות ציבוריים, ומטיל חובות על מחזיק למעשה של מקום ציבורי. החוק מונה מהם המקומות אשר יחשבו "מקום ציבורי", וביניהם, מקום עבודה, למעט חלק ממנו שהוא חדר או אולם שהעישון הותר בו במפורש, בהתאם לתנאים הקבועים בחוק. על פי התיקון לחוק, המחזיק למעשה של מקום ציבורי (להלן: "המחזיק"), יפקח ויעשה כל שניתן למנוע עישון או החזקת סיגריה, סיגרילה, סיגר או מקטרת דלוקים (להלן: "החזקה"), במקום הציבורי. בנוסף, על פי התיקון לחוק, יוגדלו שיעורי הקנסות הקבועים בחוק, כך שהקנס בגין עישון או החזקה יעמוד על 12,900 ש"ח (במקום 310 ש"ח כיום), והקנס למחזיק, שלא תלה שלט האוסר על העישון, יעמוד על 67,300 ש"ח. עוד נקבע, כי נושא משרה בתאגיד חייב לפקח ולעשות כל שניתן על מנת למנוע עבירה של אי תליית שלט האוסר את העישון, או הפרת חובות המחזיק כאמור לעיל. תחילתו של התיקון לחוק שלושה חודשים מיום פרסומו 1.

Hot Potatoes Home Page לטייל בברלין - הנסיעה להמבורג ובתוכה תחבורה הנסיעה בין ברלין להמבורג נמשכת קצת יותר משעה וחצי ברכבת המהירה ICE וכשעתיים ב-IC. יש רכבת בין שתי הערים פעמיים בשעה. היא תחנת המוצא וההגעה בשתי הערים היא התחנה הראשית ( Hauptbahnhof). מי שמתכננים לכלול את ברלין במסגרת טיול יותר רחב (בגרמניה או באירופה) רצוי שישקלו רכישת כרטיס Eurail. ניתן רק בדוחק להגיח מברלין להמבורג ולשוב אליה תוך יום אחד. אפשר לתכנן טיול משולב להמבורג וברלין, שתי הערים הגרמניות הפופולאריות ביותר בקרב התיירים. המבורג מחוברת ברשת כבישים מהירים (אוטובאנים) לכל הערים החשובות של גרמניה, ואירופה. רשת התחבורה הציבורית קרויה בהמבורג HVV. בהמבורג יש שלושה קווי רכבת תחתית (U-Bahn), ששה קווי רכבת עירונית (S-Bahn) ותשעה קווי רכבת אזורית (רגיונלית).בסופי שבוע ובחגים, קווי הרכבת העירונית והתחתית פועלים גם כל הלילה. קו 111: סיור פנורמי במחיר אוטובוס אמצעי תחבורה פופולארי נוסף הוא: קווי המעבורת.

מצא את הרכבת המתאימה לך - ערים וארצות באירופה לבחירת המסלול המתאים בין שני יעדים באירופה ובדיקת זמינות כרטיסים לתאריך המתאים ⇐⇐⇐ לבחירת פס במדינות אירופה ⇐⇐⇐ לבחירת מדינה ספציפית באירופה בה תרצו לטייל ⇐⇐⇐ לכרטיס אזורי – מעבר בין מספר מדינות ⇐⇐⇐ מסלולי רכבות מומלצים באירופה ⇐⇐⇐ המסלולים הפופולריים באירופה ⇐⇐⇐ חדש! - כלים לטיול באירופה ומוצרים נלווים / חלופיים (בבנייה) ⇐⇐⇐ חדש! - מפת תחנות רכבת ואטרקציות סמוכות (בבנייה) ⇐⇐⇐ למבחר רכבות מעניינות באזורים שונים באירופה – רכבות לילה, רכבות מהירות וכו' ⇐⇐⇐ לכרטיס רכבת המאפשר נסיעה חופשית בכל רחבי היבשת ⇐⇐⇐ לעמוד שאלות נפוצות והסבר על מדידת מרחקים באירופה לעמוד הראשי ⇐⇐⇐ אם רכבת אינה הפתרון המתאים או שתרצו להשוות להשכרת רכב: השכרת רכב באירופה למעבר ישיר לרייל יורופ – ללא הסברים בעברית ⇐⇐⇐ בטופס שלנו (בעברית) תוכלו למצוא רכבות אל הערים הבאות: במידה והיעד אליו תרצו להגיע אינו מופיע בטופס או ברשימה, מומלץ לעבור לאתר של רייל יורופ. רשימת ערים ויעדי רכבת באירופה: רכבות באוסטריה: רכבות באיטליה: רכבות באירלנד: בלפסט , גאלווי , דבלין , דנדאלק , ווטרפורד , טראלי , לימריק , סליגו , קורק , קילקני , אולדהאם

Related: