background preloader

Wall to Watch

Wall to Watch

BibliOdyssey NOTCOT.ORG כיצד להתמודד עם תחושת דחייה? כיוון שכולנו יצורים חברתיים, אנחנו אוהבים להיות חלק מקבוצה ואוהבים להרגיש נאהבים, אך זה לא תמיד מרגיש ככה. לפעמים, כשלא בוחרים אותנו, לא מזמינים אותנו או פתאום מתעלמים מאיתנו, אנחנו מרגישים דחויים; ואף אחד לא חסין מפני תחושה של דחייה. מה מפעיל את התחושה הזו? תחושה של דחייה מהלכת על קו דק בין זעם לעצב, בין אשמה לבושה. נסו לבחון כיצד הייתם מגיבים בסיטואציה הבאה: אתם מתמסרים בכדור עם 2 חברים. משחק ההתמסרות הוא ניסוי פשוט מתחום הפסיכולוגיה החברתית. ההבדל היחיד בא לידי ביטוי בעובדה שבסיטואציה של נידוי וירטואלי, אנשים נוטים להסביר את ההתעלמות המכוונת כסיטואציה מבוימת או כתולדה של משתתפים זרים. כאמור, כשאדם חש דחוי או מנודה, התגובה שלו תנוע בעיקר בין כעס לבין עצב. המצב הרבה יותר קשה עבור ילדים ובני נוער, שהזהות שלהם וחומות ההגנה שלהם עדיין לא מבוססות היטב, אך גם מבוגרים אינם חסינים מפני תחושה זו. כשאנחנו שואלים את עצמנו מדוע זה ככה, על פי רוב איננו ממתינים לתשובה, אלא ממהרים להפנות את הכעס להאשמה ושנאה. איך ניתן למנוע תחושות לא נעימות הקשורות לדחייה? 1. 2. 3. 4. 5.

MONSTER BRAINS Illustrator Understanding the concepts of a new software program is usually a challenging activity. This is especially true when you are dealing with a program which is as powerful as Adobe… Share Illustrator users develop expertise with the aid of time intensive and more costly classroom classes. The good news is they likewise have the option to master innovative skills and techniques… An attractive and impressive text has the potential to do wonders to your ordinary text. When a website is appealing, the site visitors and readers will be in comfort when browsing. Adobe Illustrator is an effective drawing tool when it concerns scalable vector artworks. Adobe Illustrator is now a widely used software in the field of design. Vectors are widely used in designing. Adobe Illustrator is a powerful resource not just for graphic designers but also to everyone as it allows us to create cozy, vague, glowing, gelatinous, sleek, shimmering, vintage and groundbreaking…

המלצות לרכישה בטוחה באינטרנט דליפת פרטי האשראי על ידי האקרים סעודים, מסעירה את המדינה כבר מספר ימים. כיוון שהפרטים נחשפו מעסקאות שבוצעו באתרים לא מאובטחים, רובינו נכנסנו ללחץ וגמרנו אומר לא לקנות עוד באינטרנט! אך לא כל האתרים לוקים בחסר. איך נדע על מי לסמוך? וכיצד רוכשים על בטוח? קניות דרך האינטרנט נחשבות לתופעה נוחה ומשתלמת מאוד. - הישראלי הממוצע נוהג להשתמש באינטרנט ככלי להשוואת מחירים וכמקור למידע, אך לא ממהר לוותר על חווית הרכישה מחנויות. - 58% מהצרכנים מחפשים מידע מוקדם ברשת על קניות מוצרי ם. - 93% מהאנשים מסתפקים במקור מידע אחד או שניים. - 38% מבצעים את הקניה בחנויות מוכרות להם. - 20% מהגולשים נרתעים מקניה מקוונת. - 78% מהקניות שמבצעים ישראלים ברשת, נעשות באתרים ישראלים. - 32% מהקניות מבוצעות באתרים בחו"ל. - 26% מהצרכנים רוכשים מוצרים רק לאחר שראו אותם בפועל. - כ-98.2% מדווחים על שביעות רצון גבוהה מהקניות ברשת. נכון להיום, רוב החברות הגדולות, הרשתות והאתרים המוכרים כבר הבינו את יתרון הנגישות והנוחות שבקנייה מקוונת, ומבקשים ליישם אותו על הצד הטוב ביותר. לפני כל רכישה, תמיד בדקו האם מדובר בחברה או אתר גדולים ומוכרים.

this isn't happiness™ 72dpi 21 דברים שיעשו לכם טוב בחיים! אם חושבים על זה, יש ארבעה תחומים מרכזיים בחיינו שחשוב שישארו מאוזנים - הראש, הגוף, הבית ומערכות היחסים. כשאחד או יותר מהם יוצא משיווי משקל, זה פוגע באיכות החיים שלנו. לפניכם 21 דברים שאתם יכולים לעשות כדי לנקות את הראש, להרגיע את הגוף, לתחזק את הבית ולשפר את מערכות היחסים שלכם. 1. התחילו את היום עם כוס גבוהה של מים עם לימון. תוכלו להבחין בשיפור ניכר של עור הפנים וגם מערכות הגוף הפנימיות יודו לכם. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. ומה אתם עושים כדי לשמור על שיווי משקל בחיים?

Related:  2014moments of awesomenessArt