background preloader

70 שנה להולדתו של ניק דרייק: שבעה שירים להיזכר איתם - מוזיקה

70 שנה להולדתו של ניק דרייק: שבעה שירים להיזכר איתם - מוזיקה
Related:  Musicמתכוניםלחם ומאפים

8 Websites to Help You Discover New Music Genres Are you fed up with listening to the same music all the time? It doesn’t matter whether you like Bieber or Black Sabbath, we could all do with a change every now and again. Broadening your musical horizons by discovering new or niche genres can be beneficial. You might discover a new artist — or even a whole genre of music — that you weren’t previously aware of. 5 Ways to Discover New Music Without Being Overwhelmed 5 Ways to Discover New Music Without Being Overwhelmed How do you discover new music? Of course, you can use the music discovery tools in the mainstream streaming services such as Spotify, but these aren’t always enough. You need some websites and apps that take you out of your comfort zone. 1. Hearts of Space started life as a San Francisco radio station back in 1973. The site focuses on “space music.” In short, it’s a catch-all term for any contemplative background music. You can choose from several pricing plans. 2. A monthly membership costs $3.99. 3. 5. 6. 7. 8.

שלושה רטבים משגעים שיקפיצו כל סלט | הרשימות של אמא קיץ, חם, לח, בגדים קצרים. כל אלה מעלים את הצורך בארוחות קלות ומרעננות שדורשות כמה שפחות עבודה ושהייה במטבח. מכיוון שגלידה משתלבת יפה עם החום אך לא עם הבגדים הקצרים, אני חושבת שאני לא אחטא לאמת אם אומר כי בתקופה זו מעדיפים רבים להמיר לפחות ארוחה אחת ביום בסלט עשיר בירקות ושופע בריאות. אני מאלה שמאמינים שעל הרוטב יקום וייפול סלט טוב. שהרי אם כבר ישבנו וטרחנו, וקצצנו והערמנו לעצמנו צלחת ענקית של סלט, אז למה להסתפק בקצת לימון ומלח אם אפשר להקפיץ את הטעם אלפי מונים עם איזה רוטב טוב, שאולי קצת יעלה את רמת הקלוריות אבל יהפוך את הסלט למשהו שממש כיף וטעים לאכול? אה, אין רוטב בבית, אתם אומרים? באמת שאף פעם לא הבנתי את הצורך לקנות רוטב מוכן, שהרי להכין רוטב נפלא דורש בדיוק חצי דקה של התעסקות, שלא לדבר על כך שהמחיר יוצא הרבה יותר משתלם באם יש לכם במזווה ו/או במקרר את המוצרים הנדרשים ואשר מספיקים להכנת אין סוף כמויות של רוטב. בחרתי עבורכם שלושה רטבים פופולריים ביותר להכנה בבית בקלי קלות. הכמויות במתכונים הם לסלט אחד גדול. מכניסים לצנצנת זכוכית את כל החומרים, סוגרים את המכסה ומנערים היטב. בתאבון!

החלה הראשונה שלי - המדריך המלא לאפיית חלה Video Player is loading. Current Time 0:00 Duration 0:19 Remaining Time -0:19 Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window. End of dialog window. חלה היא לחם פופולרי מאוד בישראל, ולמרות מה שרבים חושבים - לא, אנחנו לא המצאנו אותה. יש המון מתכונים לחלות, עם ביצים או בלי, מתוקות יותר או פחות, בכל מיני צורות וסוגי קליעות, אבל עד היום אין מכונה שיודעת לקלוע חלות. המתכון הזה הוא מתכון בסיסי, ואם לא תתעקשו להבריש אותה בביצה מלמעלה לפני האפייה, הוא אפילו טבעוני. רנית שחר, אופה ומורה ללחם, בעלת הבלוג לחם טוב (חפשו אותה גם באינסטגרם) לפני שמתחילים - הסבר קצר על חומרי הגלם: קמח בחלות מקובל להשתמש ב. שמרים שמרים הם מיקרואורגניזמים. . שמרים יבשים לעומת זאת נמכרים באריזות ואקום ונשמרים לאורך זמן ארוך בהרבה, כשלוש שנים באריזת ואקום סגורה. מים מים הם חומר גלם חיוני לפיתוח רשת הגלוטן ולפעילות השמרים. מלח ברור. סוכר סוכר מלבד טעם מתוק הוא גם מזון לשמרים. שמן תורם למרקם רך. ועוד משהו קטן - שקילה כן, אין ברירה. מצרכים אופן ההכנה איך מכינים חלה קלאסית ? עוד מתכוני מאפים מחשבוני המרה נפחיםמשקליםטמפרטורה

התשוקה לפולקע: זכרונות קולינריים מימי הצנע בימים אלה, בין החגיגות הקולינריות של חג הפסח לבין כמויות הבשר העצומות שעלו על המנגלים שלנו ביום העצמאות, קשה לדמיין את העוני ששרר כאן בשנותיה הראשונות של המדינה. תוך שלוש שנים מאז הקמתה גדלה אוכלוסייתה בלמעלה מ-100%, בעוד כלכלת המדינה לא היתה ערוכה להאכיל אנשים כה רבים. ב-1949 הונהגו קיצוב ופיקוח שהתרופפו בהדרגה החל מ-1953 והסתיימו סופית ורשמית בינואר 1959. היו אלה שנים קשות לצרכן הישראלי ובעיקר לעקרת הבית, שנאלצה להאכיל את בני משפחתה משום דבר. אמה של הכותבת, (צילום: אריה יוגב ז"ל) חלק גדול מתושבי המדינה כבר היו מנוסים, למרבה הצער, בהתמודדות עם מחסור במזון ועם קיצוב. ובכל זאת, רוח האנשים היתה איתנה, היו כאן אידיאליזם ותקוות לעתיד טוב יותר במדינה החדשה ולמרות הכעס, המירמור והבדיחות השחורות, השלימו עם המצב בהבנה, או לפחות בלית ברירה. מעברה (צילום: דוד אלדן, לע"מ) קשה להאמין, אך הוריי התגוררו באוהל במשך כמעט שנה לאחר נישואיהם. המטבח היה המקום שבו יצרו האמהות שלנו יש מאין. יוצרים יש מאין. קורס כלכלת בית של ויצ"ו חלום רחוק. למסעדה בלב העיר נכנס בחור גדול צעיר וכשמפיו נוזל הריר - "כדור בשר!.."

FindSounds - Sound Types FindSounds Search the Web for Sounds What types of sounds can be found on the Web using FindSounds? Below is a partial list. Click on any link below to perform a search, or enter one or more words in the search box above and then click on the Search button. Animal Sounds alligator, baboon, bat, bear, bobcat, buffalo, bullfrog, camel, cat, cheetah, chimpanzee, chinchilla, chipmunk, cougar, cow, coyote, crocodile, deer, dinosaur, dog, dolphin, donkey, elephant, elk, ferret, fox, frog, gibbon, goat, gorilla, grizzly bear, guinea pig, hippo, horse, hyena, jaguar, kitten, lamb, lemur, leopard, lion, llama, marmot, monkey, moose, mouse, orca, panda, panther, pig, polar bear, prairie dog, puppy, rabbit, raccoon, rat, rattlesnake, rhinoceros, rodent, sea lion, seal, sheep, snake, squirrel, sugar glider, tiger, toad, whale, wolf, zebra Insect Sounds bee, cicada, cricket, insects, katydid, mosquito, wasp

סלט כרוב וגזר עם ויניגרט הדרים - ירקות וסלטים חותכים את הכרוב לרבעים, ופורסים לפרוסות דקות. מניחים בקערה גדולה. מקלפים את הגזר, שוטפים אותו, ובעזרת הקולפן "מגלפים" ממנו פרוסות דקות. חותכים את רצועות הגזר הדקות לשניים או שלושה חלקים (תלוי באורך הגזר) ומוסיפים לקערה. שוטפים את הפטרוזליה, קוצצים אותה דק, ומוסיפים לקערה. מוסיפים לקערה גם את הנבטים והחמוציות. על מחבת יבשה ואש נמוכה קולים את גרעיני החמנייה עד שהם משתזפים מעט, ומוסיפים אותם לקערה. על אותה מחבת קולים גם את פרוסות השקדים עד שהם מקבלות מעט צבע, ומוסיפים גם אותן לקערה. ניגשים להכנת הרוטב. טועמים את הרוטב ובודקים אם צריך להוסיף לו עוד קצת מלח או פלפל. טועמים, מבינים שזה בריא ומנשנשים.

חלת כוסמין אורי שפט מטעין את הבצק בגרעינים, דגנים וכמובן קמחים מלאים (מחיטה ועד כוסמין) ומכין מאפה מלא שיק בריא. הלחם הלבן האולטימטיבי שלנו הוא החלה הרכה והמתקתקה. שינוי הרכב הקמח שלה לטובת הבריאות נדמה כחילול קודש, אבל גילינו שקמח הכוסמין לא רק שאינו פוגע בטעם, בצבע ובאווריריות, אלא דווקא מוסיף גוון חדש של מתיקות וארומה מפתה של אגוזים קלויים. מה צריך? החומרים ליצירת רשימת קניות - יש לסמן את המצרכים החסרים ליצירת סל קניות - יש לסמן את המצרכים החסרים החומרים מה צריך? לציפוי: שלחו את רשימת הקניות במייל לוח מידות ומשקלותמה צריך? אופן ההכנה שוקלים את כל החומרים ועורכים בקעריות (או בכוסות חד-פעמיות) על משטח העבודה. מכינים את הבצק ומתפיחים: יוצקים מים לקערת המיקסר ומפוררים לתוכם שמרים. מעבירים את הבצק למשטח עבודה מקומח ומגלגלים לכדור. מעצבים חלות ומתפיחים: מעבירים את הבצק למשטח אפייה מקומח ומחלקים אותו ל-3 חלקים שווים בעזרת סכין חד. מניחים את החלות הקלועות בתבנית תנור מרופדת בנייר אפייה, מכסים במגבת מטבח ומתפיחים 35 דקות. כ-15 דקות לפני תום ההתפחה מחממים תנור ל-220 מעלות. מצפים ואופים:

אלף פרצופים: חברות המזון ששולטות בסופר "כשצפיתי אתמול בטלוויזיה, שודרה פרסומת למטרנה. אחריה הופיעה פרסומת למוצר כלשהו של אסם ואחר-כך שודר תשדיר של טבעול. ככה, אחת אחרי השנייה", כך סיפר ל-ynet אחד הקמעונאים. "תגידי, את חושבת שהצופים בבית יודעים שאלה מוצרים של אותה חברה"? התשובה היא לא. 6 חברות, מחזיקות יותר מ-50% מענף המזון ומוכרות את רוב המוצרים הפופולריים בסופר כמה מאיתנו יודעים שמגוון מוצרי המזון המונח על מדף בקטגוריה מסוימת, שייך לפעמים לחברה אחת או שתיים בלבד? לשלוש חברות מתחרות, כמה מאיתנו יודעים שאותן שלוש חברות, מחזיקות בעוד ועוד מדפים כאלה בסופר, באמצעות מותגים שונים ושמות חברות שונות? במקרים אחרים, הצרכן ימצא על המדף, נניח, 6 מותגים. מותגי המרגרינה בתמונה: של חברה גדולה אחת (יוניליוור) מיהן חברות המזון ששולטות בסופר? לפי ניתוח נילסן ביוני האחרון, 5 חברות המזון הגדולות בישראל היוו 49.4% מהשוק. בניסיון למפות את מאחזי השליטה של ענקיות המזון בסופר, נתחיל באסם עמה פתחנו את הכתבה. מותגי אסם כפי שהם מוצרים באתר שלה. אסם זה גם סלטי צבר (עוד חברה שנרכשה בשנות ה-90) וגם גלידות נסטלה והתה הקר נסטי. באתר תנובה. מעדנות של תנובה מיה

Related: