background preloader

Welcome to medici.tv

https://www.medici.tv/en/

Qobuz: Musique classique en streaming Los secretos del Scrapbook > Creatividad manual > Home LA IMAGINADORA, S.C, en adelante LA IMAGINADORA, con domicilio en Zaragoza, Calle Maquinista de la General, nº 5, 1º B, y con C.I.F. J99403362, es la titular del portal www.laimaginadora.com (en adelante el Portal y/o la Tienda) y pone este portal a disposición de los usuarios de Internet, con el fin tanto de proporcionar información sobre los productos y ofertas de LA IMAGINADORA., así como de permitir la adquisición de los productos y servicios ofertados a través del Portal. 2.1 Las presentes Condiciones Generales de Utilización del Portal, junto con las condiciones generales de contratación, y/o las condiciones particulares que puedan establecerse, tienen por finalidad regular la puesta a disposición de la información así las relaciones comerciales que surjan entre LA IMAGINADORA y los usuarios del Portal. Por la navegación por el Portal y/o por la utilización de los servicios incluidos en la Tienda, Vd. adquiere la condición de Usuario. 1.1.

Mezzo TV Visual Cryptography The technique I’m going to describe is attributed to two great mathematicians: Moni Naor and Adi Shamir, in 1994. In this implementation, I'm going to show how to split a secret message into two components. Both parts are necessary to reconstruct and reveal the secret, and the possession of either one, alone, is useless in determining the secret. Individually, there is no discernable message printed on either one of the sheets. Overlapping them creates addition interference to the light passing through (mathematically the equivalent of performing a Boolean OR operation with the images), but still it just looks like a random collection of pixels.

How I learned to draw realistic portraits in only 30 days Yesterday, after 7.5 hours of work, I finally finished sketching / laying out my first portrait. Today, I started adding tonal values (a.k.a. “shading the drawing”). Before I show today’s progress, I want to share two techniques I learned that make it significantly easier to accurately add tonal values to portraits. 1.

Related: