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clase 2 Hola a todos, en esta segunda entrega veremos como usar las ayudas que nos da el programa para dibujar, luego vemos como usar los comados básicos para crear dibujos en 2D que serán la base de nuestros modelados. Todo los comandos que veremos son extremadamente útiles en cualquier modelado que pensemos en hacer, les recomiendo practicarlos mucho y experimentar con las herramientas mucho mas de lo que aqui se trata ya que es solo una clase muy básica. Descarga archivos para practicar haciendo click aqui. Las imagenes tiene un tamaño ideal para imprimir si las bajan, la idea es que se vayan haciendo una pequeña guia o manualcito...... Las siguiente piezas son a modo de ejemplo, dibujen las que quieran para experimentar.....siempre miren la linea de comandos, ahi van a ir encontrando opciones de medidas y variantes de los comandos.... En los siguientes videos vemos como usar lo anterior, no se queden solo con esto, miren el manual que trae el programa y busquen tutoriales por la web!!!

sistemas de representacion 2 30 Excellent Tutorials for the Ever Popular 3ds Max June 8th, 2010 digg Currently, more and more designers are into mastering various 3D software tools to widen their skills in 3D graphic modeling and animation design. When it comes to direct examples, 3ds Max is usually one of the primary choices to consider since it is one of the commonly used applications in the 3D field. In fact, this software package is a great benchmark to help you understand the concept behind 3D modeling, animation, rendering, and compositing, plus it’ll enable you to more quickly ramp up for production and awesome 3D performance. To get the most out of this complex 3D animation rendering and modeling tool, you need to practice in creating different 3D models, objects, characters, and styles. DNA priority tutorial by Maxim Rudakov Making of the Auditorium by Alex Roman Head Modeling by Hatice Bayramoglu Hand Modeling Shadow Conscious by Andrius Balčiūnas Gunnery Sergeant Thomas Highway by Stanislav Klabik Who is Spock? by Andrei Szasz Young Rodeo by Rishikesh Nandlaskar Caterham

Surfaces doesn't Join! ( New user ) when having multiple curves in both directions, then yes, networksrf would be the best solution. And no, I didn't mean to make networksrf less valuable command, I simply wanted to say that it isn't the only command for making surfaces. Now, I don't know how experienced at rhino you are, but in my humble opinion I think you should rethink your way of approaching your modeling. You should look at the model from a bigger picture, sometimes to make a small object you need to create a big one and split it. One more thing, make your curves great! I've seen dozen of ppl overuse networksrf thinking from the aspect of poly modeling. Here is a simple example of me using Rebuild, MatchSrf and MergeSrf commands on your surfaces. Just keep in mind, if your curves are accurate, then your surfaces will be.

Modelado de un reloj de pulso en Rhinoceros | Entivoo El curso es totalmente gratuito. Arriba encuentras la playlist de YouTube que contiene todos los videos. En este curso ustedes conocerán las herramientas básicas de Rhinoceros es decir el manejo de puntos, curvas; el cómo modificarlos, y la creación de superficies a partir de dichos elementos. En donde la exactitud será el común denominador.A medida que el curso avance ustedes se fijaran que cada vez va teniendo un poco más de dificultad, así que en el curso habrá problemas los cuales suceden pero que por algún camino se solucionan.El curso es bastante explícito por lo que cualquier tipo de usuario de Rhino lo puede realizar solo es necesario poner mucha atención en lo que tiene que ver los diferentes caminos que aporta Rhinoceros para crear una cosa. La versión de Rhinoceros que implemento es la 5 la cual se encuentra en versión Beta, pero puedes utilizar la versión 4 y obtendrás los mismos resultados. Temario Instructor Santiago Salazar

Antialiasing and Color mapping in VRay tutorial This article is written for V-Ray 3d rendering plugin version 1.5. You may find that some particular interface options have different names, are implemented elsewhere, or not applicable for the newest V-Ray and another software. Regardless of that, current article is written in educational story style and can be useful for anyone interested in 3d rendering concepts and methods. To get the up-to-date interface manual for your software, please refer to the official documentation. This tutorial tells about the settings of the V-Ray tab of the Render Scene: (F10) window and answers the following questions: - What are the best universal settings for V-Ray interior rendering? - How to setup Vray for good exterior renderings? - What is the optimal settings combination for quality V-Ray product visualization? - How to make the basic start AA settings setup for Vray render? Universality myths Hi everybody. Curiously enough, but there are no really universal one-size-fits-all setups. Getting started

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