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Flash and ActionScript Tutorials by Craig Campbell Games Creators Network: les forums - édité par vBulletin open source framework | Adobe Flex The Adobe USA site has been optimized for users within the United States. If you live outside the U.S., we recommend that you visit your local site for the most relevant information, including pricing, promotions, and local events. United States Canada - English Your country selection will be remembered for future visits. Le site web américain d'Adobe a été optimisé pour les utilisateurs résidant aux États-Unis. Canada - Français Le pays choisi sera enregistré pour vos prochaines visites. View complete list of countries ›

jasonbejot AIR and Adobe Flash Player Team Blog There’s been talk recently on different forums regarding Adobe’s position on the Flash Runtime. Hopefully some of the work we’re doing and items outlined below will help answer these questions. First, let me introduce myself. What have we been up to lately? Improved Packaging Engine – We’ve made massive improvements to our iOS packaging engine (Halfmoon AOT), with reduced packaging times up to 10x. ActionScript concurrency for Android – We knew this would be a hit with the feedback we received with ActionScript Workers on the desktop so getting this over to mobile was a priority for us. Support for new versions of OSX, Windows, iOS and Android – We know that our developers and users want to use the latest OS’s and browsers. Here are just a few of the new features that we’re working on this year – ActionScript concurrency for iOS – Now that we’re finishing up with the Halfmoon packaging work, the next step is to add support for ActionScript Workers on iOS.

Flash tutorials - FlashVault.net Jeu vidéo amateur Un article de Wikipédia, l'encyclopédie libre. Les logiciels de développement[modifier | modifier le code] Sur ordinateur personnel, il existe de nombreux logiciels spécialisés, destinés aux amateurs, facilitant la création de jeux vidéo pour ordinateurs domestiques. Certains se limitent à un genre particulier, tandis que d'autres sont des environnements de programmation complets adaptés aux jeux vidéo en général. Enfin, dans le domaine des consoles, les développeurs amateurs utilisent souvent des outils qu'ils conçoivent eux-mêmes, car les outils de développement commerciaux sont réservés par les fabricants aux professionnels sous contrat — à de rares exceptions près comme la Net Yaroze (kit pour PlayStation) ou le WonderWitch (kit pour WonderSwan). Les associations d'aide[modifier | modifier le code] Les créateurs de jeux vidéo amateurs sont de moins en moins seuls face à la recherche d'aide. Voir aussi[modifier | modifier le code] Articles connexes[modifier | modifier le code]

animation software, multimedia software | Adobe Flash CS4 Profes The Adobe USA site has been optimized for users within the United States. If you live outside the U.S., we recommend that you visit your local site for the most relevant information, including pricing, promotions, and local events. United States Canada - English Your country selection will be remembered for future visits. Le site web américain d'Adobe a été optimisé pour les utilisateurs résidant aux États-Unis. Canada - Français Le pays choisi sera enregistré pour vos prochaines visites. View complete list of countries ›

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