background preloader

صفحه نخست - BBC Persian

صفحه نخست - BBC Persian

http://www.bbc.co.uk/persian/

آغاز تحول تحول نیاز اساسی افغانستان است. کاروان تحول مصمم است تا به ساختار کپک زده امروز، نیرو و جان تازه بخشیده و رنگ ارغوانی با جام عقیق اش را به جوش لاله های این مرزوبوم هدیه نماید. بدون تردید، سازنخستین این دیگر سازی را فرزندان دلیر این سرزمین با خون شان نواخته اند و سینه های شان را در برابر تجاوز بدخواهان و تروریزم جهانی سپر کرده اند تا ما و جغرافیای مان را بیمه کرده باشند. کاروان تحول با تکیه بر قدرت لایزال الهی و مددجویی از خون شهیدان سرفراز کشور خواسته است آستین همت را برای دیگر سازی و تداوم آن بالا بزند و با احترام به حقوق انسان از حق شهروندانش دفاع و برای شکوفایی میهن عزیزمان افغانستان سربلند تلاش نماید. «اکبر خوش‌کوشک» یکی از نیروهای وزارت اطلاعات درگفت‌وگو با هفته نامه صدا خاطرنشان کرد: هرکس که قصد برخورد نظامی با جمهوری اسلامی را نداشته باشد آزاد است. اصلا فرخ نگهدار باشد یا رضا پهلوی باشد. ما با یک واسطه به رضا پهلوی هم وصل شدیم.

علمی ،علمی تخیلی دانلود فیلم بسیار زیبای Lucy محصول ۲۰۱۴ امریکا | با کیفیت خارق العاده WEBRip 720p / با لینک مستقیم / از دست ندید | نام فیلم : Lucy ژانر : اکشن | هیجانی | علمی تخیلی محصول : امریکا زبان : انگلیسی زمان : ۸۹ دقیقه امتیاز : ۶٫۶/۱۰ کیفیت : WEBRip 720p فرمت : MKV حجم : ۶۵۰ MB اطلاعات بیشتر : کلیک کنید لینک دانلود : مستقیم – Direct خلاصه داستان : لوسی دختری است که در تایوان زندگی می کند و دلال مواد مخدر است. او ناخواسته موادی را وارد سیستم بدنش می کند که او را به یک فرا انسان تغییر می دهد. دانلود فیلم خارجی تد Ted 2 2015 Download Movie Ted 2 2015 Direct Link دانلود فیلم خارجی و جدید و زیبای تد Ted 2 2015 با لینک مستقیم و رایگان دانلود فیلم با لینک مستقیم و کیفیت عالی دانلود کتاب ریاضیات عمومی ۲ نام کتاب : ریاضیات عمومی ۲ نویسنده : میثم برزگر زبان کتاب: پارسی روزنامه های امروز صبح تهران، سه شنبه ۳۰ تیر، با عنوان های بزرگ صفحه اول خود از اهمیت مصوبه شورای امنیت سازمان ملل نوشته و آن را یک پیروزی برای دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای دانسته اند در همین حال روزنامه های تندرو به مخالفت با این مصوبه پرداخته و در عین حال با سفر وزیر اقتصاد آلمان به تهران هم به خاطر جمله ای که در لزوم شناسایی اسراییل توسط ایران گفت مخالفت کرده اند. سیلی که در پایتخت و مناطق شمالی کشور خسارات و کشته ها به بار آورد دیگر موضوع مهم روزنامه های امروز است که در گزارش ها و مقالات خود پرسیده اند این همه خسارت ها و نبود پیش بینی های لازم چیست و چه کسی مسوول است. نمایش قدرتِ نرم‌ ایران، قطعنامه تاریخی رضا نصری در ابتدای مقاله ای در شرق نوشته: این قطع‌نامه، در کنار فواید حقوقی‌ای که برای ایران دارد جایگاه ایران را در صحنه جهانی به‌طرز قابل‌ملاحظه‌ای ارتقا می‌بخشد. و سرانجام مقاله روزنامه شرق این که: گویی پیام ایران این است که از این به بعد، توافقی که براساس عدالت و موازین حقوقی بنا شده باشد، می‌تواند بر قطعنامه‌های ناعادلانه، سیاسی و غیرقانونی شورای امنیت تقدم پیدا کند!

فیلم آموزش شش تک کردن شکم P90X3 Extreme Fitness Accelerated | برای اولین بار به صورت رایگان در سایت های ایرانی و خارجی | | همراه با تصاویر ازکسانی که از این آموزش استفاده کرده اند | | اختصاصی میهن دانلود ،پیشنهاد میهن دانلود | | ارزش این مجموعه 400 هزار تومان میباشد ولی شما میتوانید رایگان دانلود نمایید | امکان خرید پستی قرار داده شد آموزش کامل شطرنج ان پرایز آموزش‌های تاکتیک‌های پایهٔ شطرنج برای بهبود وضع بازیکن ضروری‌است و درک تاکتیک‌ها موجب جلوگیری از هرگونه اشتباه می‌شود. در اغلب موارد، درک این تاکتیک‌های ساده به مبتدیان شطرنج کمک می‌کند. یکی از اساسی‌ترین تاکتیک‌ها، گرفتن یک مهرهٔ بی‌دفاع حریف است که این عمل را در اصطلاح ان پرایز می‌نامند.[۱۰۳] مرجع آموزش زبان ایرانیان - دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Result کد کالا : 2542 دانلود رایگان مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Result English Result

دانلود کتاب صوتی بادبادک باز - خالد حسینی - کتاب های صوتی زمان کل: ۱۷ ساعت ۲۲ دقیقه بادبادک باز روایتی است از افغانستان و مردمانش . از رنج ها، سختی‌ها، تلخی ها، جدایی‌ها، تبعیض‌ها، جنگ، خونریزی، تعصب و تحجر، مهربانی و وفاداری و همدلی.امیر روایت گر داستان که ساکن آمریکاست، در نوشته‌ی خود بازگشتی دارد به گذشته‌ی خود در افغانستان و خانواده متمول‌اش.

Related: