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Ennemi

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YURI HIMURO A textile that allows you to snip and snap with scissors to arrange its design. For the snip-snap series, I focused on the action of cutting using a pair of scissors that lead me to discover a double structure textile. In this series, cutting will become a process of creation, instead of destruction. The customization of this kind will bring a smile to peopleʼ s faces and cultivate a sense of emotional attachment toward their belongings. In “SATOYAMA” , you will find water current underneath the green surface that represents cypress forest. Using your creativity, you can connect creeks to create a river that flows into a lake or a waterfall that runs down a mountain. リピートサイズ150×300cm、ウール20% ポリエステル80%、日本製 Repeat size 150cm×300cm, wool20% polyester80%, made in JAPAN special thanks YOUBI, a woodworking workshop in a mountain village of Nishiawakura-Okayama in Japan

A consommateurs nouveaux, nouvelles règles du jeu pour les marques Thierry Semblat - MRnews : Avec cette question de savoir à quoi ressemblera le consommateur de demain, nous vous invitons à rassembler les hypothèses qui vous paraissent les plus vraisemblables pour les 5 à 10 ans à venir. Lesquelles mettriez-vous particulièrement en avant ? Rémy Oudghiri : Nous ne prétendons naturellement pas à l’exhaustivité, mais si l’on doit évoquer les tendances à la fois les plus transversales et les plus évidentes, le premier thème qui s’impose est celui de la digitalisation croissante de notre société, et donc de la consommation, même si le phénomène ne sera sans doute pas univoque. Cela va de pair avec la montée en puissance d’une nouvelle logique et de nouveaux modèles de consommation, où le consommateur est et sera de plus en plus « acteur ». Agnès Gilbert : Pour résumer une des évolutions les plus essentielles, on pourrait dire que, de « connecté », le consommateur va devenir « hyper-connecté ». A.G. : Certainement. F.H-F. : C’est à mon sens quasi certain.

francis tseng Comment faire (vraiment) collaborer les gens créatifs? — Interactivité & Transmedia Depuis 2013, nous avons pris l’habitude avec les amis de Storycode d’organiser de nombreux workshops et hackathons d’écriture interactive et transmedia. Le concept est simple: réunir des profils variés — auteurs, game designers, journalistes, documentaristes, designers, développeurs, producteurs, éditeurs… — et leur faire concevoir en deux ou trois jours des projets de storytelling innovants à partir d’un simple thème gardé secret jusqu’au dernier moment. Les idées de base — qui tiennent généralement en une ou deux phrases — sont ensuite travaillées, repensées, augmentées, reprises, modifiées, sublimées avant d’être présentées à un jury de décideurs bienveillants. Cet article ne décrit pas la logistique de tels évènements mais plutôt quelques observations sur la dynamique des groupes de travail. Comment se construisent-ils? Une dynamique de groupe, ça se construit… Les travaux de Levin ont permis de démontrer que, pourvu que les bonnes conditions soient réunies, et selon ses propre mots:

Cyborg Unplug Andrew Bujalski - Wikipedia Andrew Bujalski, born April 29,[1] 1977 in Boston, Massachusetts, is an American film director, screenwriter and actor, who has been called the "Godfather of Mumblecore."[2][3][4] Biography[edit] Bujalski, born in Boston in 1977, is the son of artist-turned-businesswoman Sheila Dubman and businessman Edmund Bujalski. Andrew studied film at Harvard's Department of Visual and Environmental Studies where the Belgian filmmaker Chantal Akerman was his thesis advisor. He shot his first feature, Funny Ha Ha, in 2002 and followed it with Mutual Appreciation in 2003 – though neither film received theatrical distribution until 2005 and 2006, respectively. His fourth feature Computer Chess,[5][6] a period film set at a computer programming tournament in 1980, premiered at the 2013 Sundance Film Festival and won the Alfred Sloan Feature Film Prize.[7] It is his first feature edited digitally and it is the only feature film shot almost exclusively with original Sony 1968 AVC-3260 B&W video cameras.[8]

de la musique comme une langue – feng shui dazibao – 风水大字报 Vous ne connaissez pas encore ces deux musiciens prometteurs… Voici deux de leurs réalisations. Je ne suis pas peu fier car l’un d’eux est mon fils Blaise Dall’Armellina, l’autre est Léon Deutschmann, son ami de toujours. Blaise a commencé la batterie à l’âge de cinq ans à la Maison Pop de Montreuil, il a poursuivi au conservatoire de musique de Montreuil en percussions acoustiques et électroniques, il se forme maintenant en cinéma, à l’université Paris1. Léon a commencé le violon et le trombone dès l’âge de cinq ans au conservatoire de musique de Montreuil puis au conservatoire national de Paris. La vidéo « Ma rue » ci-dessous est une vidéo-musicale de 2,22 min. réalisée en 2016 par Blaise et dont la musique est une composition de Blaise et Léon. En 2014 Blaise et Léon avaient déjà réalisé la musique de ma performance de lecture HD-Pen. auteur de poésie numérique, designer de dispositifs, enseignant-chercheur Voir tous les articles par Luc Dall'Armellina

ontwerpstudio in utrecht | maatwerk in vormgeving - studio marie grafisch ontwerp Dennis Cooper - Zac's Haunted House (A Novel) - Kiddiepunk DOWNLOAD TO VIEW OFFLINE Download the HTML novel by clicking here. INSTRUCTIONS: 1. The above link will take you to a Mediafire page. VIEW ONLINE While the preferred way to experience the novel is to download it using the link above, you can also view it online here. Any questions? ZAC'S HAUNTED HOUSE - DENNIS COOPER "Literature's relationship to the internet is growing rapidly, and Dennis Cooper is on the forefront of those web-savvy authors defining the new landscape... Cooper's work promises to totally recontextualize the ground behind it, thereby revising the way we think. That innovation is particularly evident in his latest release, 'Zac's Haunted House'. The novel appropriates an experience somewhere between carnival mirror labyrinth, deleted Disney snuff film, and a deep web comic strip by Satan, building out the idea that a book doesn't have to simply be sentences on paper, or even terribly concerned with language at all."- Blake Butler, Vice "Cooper has always written characters whose ineloquence hints at experiences that defy language; now, telling a story almost exclusively in images, he pushes this inarticulateness in a new direction. "Dennis Cooper has written his tenth novel, 'Zac's Haunted House', from inside the internet. "Here, we do not turn pages.

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