Agendes infantils

Surt de Recerca per Catalunya | Activitats de tot tipus per gaudir la recerca en família. El rei de la casa. Activitats gratüites a Barcelona. Sempre Amunt - Amb nens. Excursions amb nens. Excursions amb nens petits -index- Índex de rutes amb nens - Descobrir.cat. Agenda activitats infantils a Barcelona | La Rana Pepa. Actividades con niños. Actividades infantiles. Barcelona con niños - Petit Explorador. AMB NENS A L'ENGORGAT DE LA FOU. El Saltant de La Fou – La Cova del Diable – La Font de la Fou A la comarca de l’Anoia, a prop d’Igualada, hi ha el petit poble de Sant Martí de Tous. Per allà hi ha la riera de Tous, i al seu pas es crea un paisatge espectacular ple de boscos i espais humits que sorprèn enmig d’un paratge de secà.Aquesta gran àrea està emmarcada dins l’Espai Natural Protegit de la Serra de Miralles-Queralt.

Deixant enrere el poble de Sant Martí de Tous, seguirem el camí cap a la hípica d’aquesta població. Quan veiem la indicació de la hípica, haurem de seguir pel camí de l’esquerra i continuar fins que arribem a una zona especialment pensada per deixar el cotxe. La nostra caminada comença aquí, resseguint el camí principal per on hauríem continuat amb el cotxe (no us perdeu el paisatge impressionant que ens envolta, amb uns majestuosos singles a ma esquerra), fins que veiem la indicació de La Fou.Agafarem el camí que baixa cap a La Fou. El primer que trobarem és el SALTANT DE LA FOU: PetitBCN : Activitats infantils a Barcelona. L'agenda fúcsia amb la millor selecció setmanal.