Jordi Évole Gitic

Facebook Twitter

Jordi Évole (@jordievole) sur Twitter. Salvados. EL PRESIDENTE CONFIESA QUE EL LÍDER DE PODEMOS EN MUY ADMIRADO EN SU PAÍSPablo Iglesias, a Rafael Correa: “Le pediremos consejo en muchas cosas” ‘Salvados’ se encuentra con Pablo Iglesias en Ecuador, uno de los países que el político cita a menudo entre sus referentes políticos.

Salvados

En la capital ecuatoriana el programa asiste al encuentro entre el dirigente de Podemos y el presidente Rafael Correa, que recibe al español en su despacho, asegurando que en su país es “muy admirado” y “conocido”. “Hemos visto enormes paralelismos y de vez en cuando llamaremos para consultar y pedir ánimos”, confiesa el eurodiputado, que pedirá al presidente consejo para seguir adelante. BLOGS.ELTERRAT.COM : jordi évole . com. Jordi, Sabias que CIU ha retirado el veto a Albiol porque necesitan su apoyo para la diputación de Barcelona? Que te parece? Yo me muero del asco!!!

JordiÉvoleGitic. Coneix a Jordi Évole - JordiÉvoleGitic. Eix cronològic - JordiÉvoleGitic. Per fer un seguiment més acurat dels programes que s'han emès des de Septembre fins l'últim programa ( 5/12/2011) hem elaborat un Pealtrees on queda reflectat tot el procés tant de la pàgina web creada , com de les págines web d'on hem tret la informació i dels programes dels quals hem fet el seguiment.

Eix cronològic - JordiÉvoleGitic

A continuació us oferim l'enllaç per poder accedir-hi i l'imatge per que us feu l'idea. A continuació s'explicarà detalladament el contigut de cada entrevista que ha realitzat : 5/9/2011 Qatar, el tiki-taka de los petrodolares Jordi Évole viatja Qatar amb dos objectius: el primer d'ells saber més sobre un dels països amb més projecció del golf pèrsic i salvar el programa de la crisis aconseguint el patrocini de Qatar Fundation, fundació que subvenciona al F.C.Barcelona amb 150 milions d'euros durant els pròxims 5 anys. Un nou repte per al programa gravat en ple Ramadà i a 50 graus de temperatura. 12/9/2011 Islamfobia tras el 11-s ? 19/9/2011 El estado del malestar. Entrevistes - JordiÉvoleGitic. Laura Sala Llega el año 2000 y entras a formar parte de El Terrat.

Entrevistes - JordiÉvoleGitic

¿Cómo llegas ahí? Por un currículum. Me hicieron unas pruebas de guión y debió de caer en manos de alguien que se lo creyó todo y me cogieron. ¿Qué tal el cambio de ‘Buenafuente’ a La Sexta? Pero seguís empezando de madrugada. ¿Cuál es tu trabajo como subdirector? ¿No os habéis planteado hacer un programa de humor tipo Monty Python? ¿Qué harías con la televisión? ¿Pero qué echas de menos? Como guionista, ¿en qué te inspiras? ¿Los guionistas son personas tímidas a las que no les gusta estar delante de las cámaras? Antes de ponerte entre el público, ¿sigues algún ritual? ¿Dónde se aprende el humor, es innato o se podría estudiar en una carrera? ¿Con quién sales tú? ¿Cómo te tomas las audiencias?

¿Todos los programas acabarían siendo de prensa rosa si tuviéramos que fiarnos siempre de la audiencia? ¿Hacia dónde vamos? ¿Uno se puede reír de todo? Muchas chicas decimos que lo que nos gusta de un hombre es que nos haga reír. Xarxes socials de Jordi Évole - JordiÉvoleGitic. Premi Ondas - JordiÉvoleGitic. És el cervell de Salvados, el ​​mestre de l'humor i de la ironia amb la seva particular manera d'entrevistar, sense embuts i descarat a sigut aquest any galardonat amb el Premi Ondas com a millor presentador en aquest programa que s'emet cada setmana a la Sexta.

Premi Ondas - JordiÉvoleGitic

Concretament el premi ha estat degut al millor presentador per "la seva progressió professional capaç de crear humor i rigor periodístic .En la presentació d'aquest fet , el peculiar i humorístic entrevistador amb un tó d'ironia va dir "Con este Premio Ondas, mi suegra pensará que hago algo serio" Aqui us deixem una mostra de l'entrega de premis , juntament amb la noticia del diari " el público": " Salvados " - JordiÉvoleGitic.