background preloader

קורסים ל2017

Facebook Twitter

מודעות עצמית קשובה. תיאטרון פלייבק - קבוצות ושיעורי תיאטרון פלייבק - דרך גוף. תורת המשחקים. קורסים וסדנאות - תלמוד נפש ספרים. Group: A Documentary Series - Episode 3. צור קשר עם עמיחי זלינקובסקי. סדנת המשחק של אנסמבל כאן. מנחה: שלמה פלסנר אנסמבל כאן מחפש את הרגע והאותנטיות על הבמה.

סדנת המשחק של אנסמבל כאן

המשתתפים בסדנה למשחק יחשפו לטכניקות שונות איך הופכים טקסט זר לחוויה אישית. דרך מגוון תרגילים פיזיים, אימון קולי ועבודה על נוכחות, יטמיעו המשתתפים בגוף את החוויה שהמילים יוצרות. ינועו בין חומרים אוטוביוגרפיים לטקסטים דרמטיים קלאסיים, יגדילו את המנעד והגמישות הרגשית, ובעיקר ילמדו לחיות על הבמה. סדנאות המשחק מתקיימות משנת 1995. על המנחה: שלמה פלסנר – מייסד ומנהל אמנותי של קבוצת התיאטרון אנסמבל כאן.

בוגר הסטודיו למשחק של ניסן נתיב. הסדנה אורכת שמונה חודשים והמפגשים מתקיימים אחת לשבוע בימי ב' בין השעות 19:30 – 22:30. מיקום: הסטודיו של אנסמבל כאן במרכז ת"א. לפרטים נוספים: וינגייט, המכללה האקדמית. מדיטציית תובנה. תכנית לימודי משחק בתיאטרון יער. Vijnana yoga - צרו קשר. Web Design for Everybody (Basics of Web Development and Coding) השתלמויות מקצועיות. השתלמויות מקצועיות 2016-2015 ימי שלישי וימי חמישי בירושלים ימי שלישי 10:00-13:30 ההשתלמות מיועדת בעיקר לבוגרי קורס מורים ליוגה מטעם מכללת וינגייט, המעונינים להמשיך ללמוד על מנת להעמיק את אופן התרגול שלהם ולשכלל את האימון אישי.

השתלמויות מקצועיות

הקורס, בן 24 מפגשים, יתקיים בימי ג' בין השעות 10:00– 13:30, במרכז נוה שאנן בירושלים. שירת השדה - ליקוט ובישול בשטח עם יתיר שדה. מי אנחנו?

שירת השדה - ליקוט ובישול בשטח עם יתיר שדה

במהלך מאות-אלפי השנים האחרונות התפתחה התרבות האנושית מתוך הסביבה הטבﬠית המקיימת אותה גם כיום. מתוך חיבור ﬠמוק לשורשים המזינים את היצירה האנושית ולחומרים מהם היא מורכבת, הצליח האדם לשגשג ולפרוח מﬠל ומﬠבר לכל דמיון. טכנולוגיות ורﬠיונות שצמחו מתוך התבוננות וחיקוי דרכיו של הטבﬠ השפיעו רבות על הכלכלה, החברה והיצירה האנושית. ואולם, במרוצת ההיסטוריה נשכחו מאיתנו אותן דרכים קסומות. אותה אש פנימית שבﬠרה בנו וכיוונה אותנו דﬠכה. ב"שירת השדה" אנו מאמינים שהתבוננות בלתי אמצﬠית בסביבה הטבﬠית המקיפה אותנו מﬠניקה לנו יסודות חשובים לחשיבה ﬠרכית וליצירה טכנולוגית ותרבותית. 'שירת השדה' עוסקת בתיירות סביבתית קולינרית ובחינוך רעיוני וסביבתי. את החברה הקים ומוביל יתיר שדה, יליד 1980, חוקר המטבח הארץ-ישראלי, לקט, בשלן ומספר סיפורים. קורס מספרי סיפורים. גולם המרכז הרב תחומי למספרי סיפורים. הקורס למספרי סיפורים בהנחיית שרון אביב לפרטים: 052-4844789ההרשמה לשנת הלימודים 2016-2017 תחל ב 1 ביוליתכנית הלימודים המלאה כולל תאריכים ונושאי המפגשים תשלח למתעניינים.ההרשמה המוקדמת תימשך עד 30/8 הנרשמים במהלך תקופה זו יזכו ל 5% הנחה בדמי הלימוד.בימים אלה אנו שמחים לחגוג את אירועי הקיץ ומזמינים אתכם להצטרף:"במה אישית - פסטיבל מספרי סיפורים" עם בוגרי הקורסים.

גולם המרכז הרב תחומי למספרי סיפורים

כל הפרטים כאן"סיפור באופן אישי" - סדנת קיץ עם נעם מאירי ושרון אביב, פרטים: כאןהקורס למספרי סיפורים:הנה הסרטון מהקורס האחרון: לומדים להיות מספרי סיפורים, לסרטון: מנחה ראשית: שרון אביב ומנחים אורחים חווייתי, מקצועי ויישומי! מהצעד הראשון ועד למופע בפני קהל! המתעניינים מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לשלוח להם את כל המידע כולל סילבוס מפורטהקורס למספרי סיפורים מתקיים בשני חלקים: (ניתן להרשם לכל חלק בנפרד-מומלץ ללמוד את שני החלקים ברצף בשנת לימודים)חלק א': "סיפור טוב איך עושים את זה? " סדנאות משחק - סטודיו למשחק ניסן נתיב. שיטת בואן - "ההומיאופתיה של טיפולי המגע" הקורס, בן 120 שעות אקדמיות, מורכב מ-7 יחידות-לימוד בנות 16 שעות אקדמיות כל אחת.

שיטת בואן - "ההומיאופתיה של טיפולי המגע"

אליהן נוספות כ-40 שעות תרגול, המחולקות בין 4 ל-12 שעות-תרגול לכל יחידה. הלמידה מתפרשת על-פני 8-12 חודשים (בהתאם למערך הקורסים המתקיימים באותה תקופה וזמינותו של המורה המסמיך) וכוללת ידע תיאורטי, התנסות מעשית, תיעוד של מקרים טיפוליים והערכות-בקיאות שוטפות. שש יחידות-הלימוד הראשונות של הקורס כוללות הליכים (פרוצדורות) הקרויים על-שם האיזור המרכזי שבו מטפלים או על-שם בעיה מסוימת, אך משפיעים הן על כלל המערכות והן על האיזור המדובר או על תופעות ספציפיות. ביחידה הראשונה נלמדים שלושת ההליכים הבסיסיים של כל השיטה - גב תחתון, גב עליון, צוואר. הליכים אלו מבוצעים בטיפול הראשון לכל מטופל/ת המגיע/ה לקליניקה והם גם הבסיס לכל הטיפולים שיינתנו בהמשך. ב-5 היחידות הבאות נלמדים הליכים נוספים, המתאימים לטיפול בעוד ועוד תופעות ובעיות - גפיים עליונות, שכמות ובית-החזה, לסת (TMJ), גפיים תחתונות, אגן, עצם העצה (Sacrum), מערכת הנשימה התחתית והעילית, מערכת העיכול, עצם-הזנב (Coccyx) ועוד.

בית ספר לפסיכותרפיה דיאלוגית אמונית « האקדמיה הדיאלוגית. לימודים בית ספר לפסיכותרפיה דיאלוגית אמונית פסיכותרפיה דיאלוגית-אמונית היא תפיסת עולם ואורח חיים, המציעה מערך כלים מעשיים להתמודדות עם משברי חיים, תהליכי התפתחות, והבשלת חכמת חיים.

בית ספר לפסיכותרפיה דיאלוגית אמונית « האקדמיה הדיאלוגית

הגישה צמחה מתוך הפילוסופיה הדיאלוגית (בובר, קרישנמורטי, בוהם, בחטין, לוינס, הרב קוק) וגישות אקזיסטנציאליות-הומאניות בפסיכותרפיה (מיי, טיליך, רוגרס, אוגדן, שותר, רוטנברג ואחרים). היא מדגישה את הזיקה הבין-אישית, כמו גם את חֵירות האדם וכוחו להפוך גורל לייעוד. מכוונת להיחלץ מן המכאניות של המחשבה, ומן הבדידות שזו מביאה עמה, ומעודדת לצאת אל מרחב הניסיון הממשי.

עיסוי. עיסוי (בלועזית: Massage, ידוע בעברית גם בתור מסאז') הוא שיטת טיפול במגע המבוססת על חיכוך, שפשוף ולחיצה בנקודות שונות בגוף אשר מבוצעת על ידי אדם או באמצעות מכשור מכני.

עיסוי

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה] העיסוק בעיסוי ראה אור יחד עם צמיחתן של תרבויות שונות ברחבי תבל, כאשר התגלתה התועלת בסיפוק צורכי הגוף מהיבט רפואי וכן מהיבט הנפשי. חלק ניכר משיטות העיסוי המוכרות צמחו מהתרבויות המסורתיות של סין והודו. טקסטים ללימוד בקבוצות דיאלוג + הפרקטיקה של קבוצות דיאלוג. שיטת בואן - "ההומיאופתיה של טיפולי המגע" קורס יסודות התקשורת המקרבת במרכז. קורס עיסוי תאילנדי, איך מתחילים? קורס עיסוי תאילנדי המסורת עתיקה, הזמנים מודרניים ים, שמש ואגוז קוקוס עסיסי; אצל רבים מאתנו, מילים אלה מתקשרות בדמיוננו עם המונח "עיסוי תאילנדי".

קורס עיסוי תאילנדי, איך מתחילים?

ואכן, מקצוע מסורתי ועתיק זה – שעל אף שמו מבוסס לא מעט על יסודות פילוסופיה הסינית דווקא – התפתח בממלכת סיאם במשך שנים. עם התמזגות הטיפול ההוליסטי בעולם המערבי, התפשט תחום העיסוי התאילנדי במהרה במדינות המערב, ובכללן גם בישראל. תחום טיפול זה זכה להצלחה רבה, ובעקבותיה נפתחו מכונים רבים ומוסדות לימוד המלמדים את התחום – ויש סיבה טובה לכך. שיטת הטיפול הנקראת "עיסוי", היא אחת מן השיטות בתחום טכניקות המגע בעולם הרפואה המשלימה, ומטרתה היא לשכך כאבים ולגרום לגוף ולנפש להרגיש טוב יותר. עיסוי רפואי - קמפוס ברושים. קורס עיסוי תאילנדי במכון וינגייט. קורס עיסוי תאילנדי מסורתי - ד"ר יאנג - ד"ר יאנג.