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Technique informatique

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Guillaume Marceau: The speed, size and dependability of programming languages. The Computer Language Benchmarks Game is a collection of 429 programs, consisting of 13 benchmark reimplemented across 33 programming languages. It is a fantastic resource if you are trying to compare programming languages quantitatively. Which, oddly, very few people seems to be interested in doing. The Benchmark Game spends a lot of efforts justifying itself against claims that the benchmarks are always flawed and that the whole exercise is pointless. I don't think it is. In fact, I've found that The Game is remarkably effective at predicting which forum hosts programmers annoyed at the slowness of their language, and that's good enough for me. I was happy to find that in addition to speed The Game also publishes a source-code-size metric for each benchmark programs in each language.

If you drew the benchmark results on an XY chart you could name the four corners. The center of the star is Scala's average performance, and the branches shoot out to the individual benchmarks. Source code. Qt Quick sort de la quiétude. Qt Quarterly est une revue trimestrielle électronique proposée par Nokia à destination des développeurs et utilisateurs de Qt. Vous pouvez trouver les versions originales. Nokia, Qt, Qt Quarterly et leurs logos sont des marques déposées de Nokia Corporation en Finlande et/ou dans les autres pays. Les autres marques déposées sont détenues par leurs propriétaires respectifs. Cet article est la traduction de l'article Qt Quick Quits Quiescence, par Alan Alper paru dans la Qt Quarterly Issue 34. Cet article est une traduction de l'un des tutoriels en anglais écrits par Nokia Corporation and/or its subsidiary(-ies), inclus dans la documentation de Qt.

Les éventuels problèmes résultant d'une mauvaise traduction ne sont pas imputables à Nokia. Qt Quick est une fonctionnalité clé de la release de Qt 4.7 et vise à étendre de façon significative la portée de ce framework de première classe. Le cœur de Qt Quick est le QML. III-A. III-B. III-C. QML est construit avec la fonctionnalité QObject. EclipseTotale - Le site francophone dédié à Eclipse et OSGi.

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