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Page Flip FX. The “Personal License (single use)” grants you a non-exclusive and non-transferable right to make use of this product in a single non-commercial* website (or application**), your own work or client work. * A non-commercial application is an application which is not owned by a company, even if the application in which this product will be included does not directly generate income an individual, when the application in which this product will be included generates income in any form (i.e. a website with paid advertising) ** An application can be a website, a software, an electronic document such as a PowerPoint presentation or an e-book, a printed document, a video production There is no restriction on the number of copies of this product within the same application.

For example, with one Personal License you can include this product in all the pages of your website. If you want to use this product in multiple non-commercial applications owned by: Flash Professional CS5 * Utilisation des sons dans Flash. Adobe® Flash® Professional offre diverses manières d’utiliser le son. Vous pouvez créer des sons lus en flux continu, des sons indépendants du scénario ou utiliser le scénario pour synchroniser une animation avec une piste audio. Vous pouvez associer des sons à des boutons pour les rendre plus interactifs et faire apparaître et disparaître des sons en fondu pour obtenir une piste audio impeccable.

Il existe deux types de sons dans Flash Professional : les sons d’événement et les sons en flux continu. Un son d’événement doit être téléchargé intégralement avant de pouvoir être lu et se poursuit tant qu’il n’a pas été arrêté explicitement. La lecture d’un son en flux continu commence dès qu’une quantité suffisante de données correspondant aux toutes premières images a été téléchargée ; le son est synchronisé avec le scénario pour être lu sur un site web. Vous pouvez utiliser des bibliothèques partagées pour associer un son à plusieurs documents. RemoveTextField() doesn't remove textfield. But there's no button in my scenario. i tried adjusting the depth like they said on that one link, didn't help. Here's the code: if (eval(id). _x <= _xmouse && _xmouse <= rightEdge && eval(id). _y <= _ymouse && _ymouse <= bottomEdge) { if (tooltips[id] == undefined) { //If there's not already a tooltip for this id //spawnObject("tooltip", eval(id).

When hovering over the object in question it is supposed to create a tooltip that displays the name of the object. How to play/stop sound & control volume. How to control a sound with actionscript. Let's get into the scripting. Select frame 1 of the actions layer and add these actions: bgSound = new Sound(this); bgSound.attachSound("sound1"); bgSound.start(0, 99); playB.enabled=false; slider.slideBar.

_y = -50; slider.slideBar.onEnterFrame = function() { bgSound.setVolume(0-this. _y); }; slider.slideBar.onPress = function() { startDrag(this, false, this. Let's go through that bit by bit. Line 1 - we make a new sound object on "this" timeline. Line 2 - We attach the sound in our library to our new sound object. Line 3 - We start out sound object. Line 4 - Turn off the play button (we dont need it at the moment because the sound is already playing). Line 5 - Set the starting y position of our slideBar Lines 6-8 - This tells Flash to set the volume of our sound object to whatever the y position of our slideBar is. Lines 9-14 - This sets up the dragging action for our slideBar and constrains it to a rectangle. Lines 15-19 - Our stop button action. Lines 20-24 - Our play button action. Les bases à connaitre en actionscript2 | Cours Internet. Pratique d’ActionScript 3 › Télécharger l’ancienne version.